Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjemmelaget lasagne. Alt er laget fra bunnen, og de ekstra kaloriene jeg får i meg er jeg sikker på at jeg forbrant på de tre timene det tar å lage den ;)

[ATTACH=full]5203[/ATTACH]

Oppskriften takk, ellers så fortsetter jeg å tro at ingen lager bedre lasaagne enn meg:D

Fortsetter under...

På den størrelsen jeg lager, eller per 400g med kardonadedeig?

nei, hva er ingrediensene, hvordan lager du den? er det noen som virkelig trenger å legge på seg, både protein og karbohydrater, :whistling: ring meg, handling foran ord osv:whistling:

Hyyysj!! Sukret kakaodessert.. Vi må holde oss PK her..

Sårri, klarte ikke holde meg..:rolleyes:

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva "PK" står for, men denne tråden handler om det siste man spiste - trenger ikke nødvendigvis være sunt. Jeg maula litt brød med smør og sukrin nettopp - ikke nevneverdig sunt, men veldig godt. Nå står en bolle med grønnsaker på verandaen til avkjøling, og skal spise den hvert øyeblikk ;)

Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva "PK" står for, men denne tråden handler om det siste man spiste - trenger ikke nødvendigvis være sunt. Jeg maula litt brød med smør og sukrin nettopp - ikke nevneverdig sunt, men veldig godt. Nå står en bolle med grønnsaker på verandaen til avkjøling, og skal spise den hvert øyeblikk ;)

Politisk korrekt!

Overtrøttt og oppgitt over spellemannssprøytet..:p

post-1226-144408270383_thumb.jpg Kyllingfilet stekt i cocosa, krydret med peppermix, chilli og karri. Blomkål og brokkoli stappe + avokado og cottage cheese :D

Tar en "visste du at" Natalie har vært flink til å bake/lage mat siden en alder av 8 år? Jeg elsker å lage mat til andre!

Annonse

750g poteter,1 boks tuna,1 boks champignon,1 tonn ketchup, 200g havregryn(grøt), 1 boks kesam med 40g myo-protein, 2 epler, 50g havrrepuffs + et par tonn kanel og sukrin on top. and ofc 1ss tran.

Doesn`t suck.

Hvordan går det med magesekken din? :confused:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...