Gå til innhold

Jeg ble akkurat lurt


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har kjøpt mange proteinpulver jeg ikke har likt smaken på osv. Har heldigvis funnet det rette proteinpulvret nå. kjøpte også fighterburner ( tror det het det) å det er jo koffein i. det jeg glemte var at kroppen ikke reagerer noe godt på koffein lenger å ble dermed dårlig som bare fy. blæ. Men ellers har jeg vært kjempe heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte diverse pulver og pilledietter fra tvshop osv før jeg så lyset, alle ble kastet her forleden :p Beste var chillitabletter, de hjalp ikke...

Jeg bruker Chili-tabletter når jeg er hjemme hos mamma og pappa, for her er du heldig om temperaturen inne kryper opp mot 20 grader.. Det er litt under min trivselstemperatur (frysepinn!), men når jeg tar disse får jeg bedre kuldetoleranse. ;) Virker ikke på vekta da, men jeg pleier å selge en del av de på jobb (sunkost) på kalde dager! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr!!!??? INGEN lange slanke muskler :eek::eek: *rystet*

Du får prøve å spise manne proteiner så får du korte bulkete muskler... så tøyer du etter hver trening!

Nei, ingen! :(

Se bare her:

mindrefront.jpg

:eek:

Slik ble jeg jo seende ut etter to uker styrketrening.

Jeg måtte jo slutte med både dame proteiner, manne proteiner og ihvetfall styrketrening med en gang! :confused:

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...