Gå til innhold

Undertøyet du gjerne vil se JENTER i??


Sara

Anbefalte innlegg

Vi må vel nesten ta skrittet enda et hakk, og spørre gutter (og forsåvidt jenter også), hva undertøy dere syntes er finest på jenter? ;)

.. Selv om de fleste på forumet er glad i trening, tipper jeg at det ikke er sports-bh som står øverst på listen. Er det fortsatt klasikerene svart og blonder som gjelder? liker du dyremønstre? nettingstrømper? sterke farger? push-up? truser med høyt liv?

.. det er selvfølgelig også lovlig å si hva dere IKKE vil se jenter i også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg best å gå i svarte blondehipstere med en passende BH, og bruker det så ofte som mulig. Spesielt hvis jeg skal ut og vil føle meg fin fra innerst til ytterst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter!

Hva slags undertøy er det?

Personlig har jeg forkjærlighet for søttsexyundertøy uten too much her og der.

2875_belleza_divina_set_short.jpg

2400_511573-BLK-OS-front.jpg

2617_Scarlet.jpg

3047_129__129S.jpg

post-1943-14440826695665_thumb.jpg

Dette er IKKE fint. Jeg eier noen sånne selv. Passer fint enkelte dager i måneden.

panties+3.jpg

post-1943-14440826695004_thumb.jpg

post-1943-14440826695392_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...