Aurelius Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Etter å ha skummet gjennom denne tråden er jeg igrunn ganske fornøyd med at folk oppfatter meg som beta ettersom det tydeligvis er en forutsetning at man liker å rakke ned på "mindreverdige" for å være alpha... Nei, dette er en greie andre betaer har for seg. En alfa har ikke noe behov for å tråkke på andre for å vise hvor stor han er. andersbob, TEW og Lloyd 3 Siter
Gjest MrWednesday Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Nei, dette er en greie andre betaer har for seg. En alfa har ikke noe behov for å tråkke på andre for å vise hvor stor han er. Det var igrunn min tanke også. Selv om flere i tråden (og forsåvidt på FB) ser ut til å ha en klar oppfatning av at de selv er alphaer... Vet igrunn ikke helt hva jeg er siden jeg ikke liker å rakke ned på andre for å fremheve meg selv. Mulig jeg bare har min egen vri og holder meg utenfor standardiserte personligheter... Siter
Bicepsbro Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Ojive, malenesofie og Aurelius 3 Siter
HenrikWL Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, dette er en greie andre betaer har for seg. En alfa har ikke noe behov for å tråkke på andre for å vise hvor stor han er. Å være veldig opptatt av alfa/beta dikotomien er vel i seg selv rimelig beta, er det ikke? Aurelius 1 Siter
Arctic Skrevet 11. oktober 2014 Skrevet 11. oktober 2014 Fordi uansett hvor hardt man vil, så blir man aldri Ron Swanson malenesofie, SlayerDad og Aurelius 3 Siter
Aurelius Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Skal se om jeg finner noe i betaarkivet i morgen:) Siter
Eiricur Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Kombinert betaflause og alphasuksess: Aurelius, Tuba og Babo 3 Siter
TonyMontanaSC Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Hva skjedde med denne tråden? Var jo så gøy SiriHelene 1 Siter
Tuba Skrevet 28. september 2015 Skrevet 28. september 2015 [ATTACH=full]153421[/ATTACH] Virkelig imponerende. Siter
Lagset Skrevet 28. september 2015 Skrevet 28. september 2015 Hva skjedde med denne tråden? Var jo så gøy I am sorry to inform you, they all went too beta for the beta-thread. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.