Gå til innhold

pepsi max vs. Røyk/tobakk


outsidern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjølv med det som finnes av skremselspropaganda for kunstig søtningsstoff er røyk framleis milevis foran. For ikkje å snakke om at røyken har effekt på dei rundt deg, i motsetning til brus.

Eg høyrde ein gang at det ikkje er bevist at passiv røyking er skadeleg.

Nokon som kan bekrefta eller avkrefta det, gjerne med kjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg høyrde ein gang at det ikkje er bevist at passiv røyking er skadeleg.

Nokon som kan bekrefta eller avkrefta det, gjerne med kjelder?

Har ikke noen kilder på det, men har du sett den ene reklamen som går på tv? Den som du ser et lite barn som ligger i en stol og sover også er det masse røyk rundt barnet mens mora står og røyker ut vinduet. Visstnok mye man får i seg som passiv røyker også ;) Hvor dokumentert akkurat den reklamen er vet jeg ikke da men .. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor farlig det er for friske mennesker vet jeg ikke, men for meg er det ikke spesielt bra. Men nå som jeg er blitt eldre går det bedre. Men jeg blei blå som mindre ved å være i nærheten av de som røyker. Men jeg tror absolutt ikke det er bra å sitte for mye oppi noens om røyker. Jeg kan nesten ikke være hos ei venninen som røyker inne i en bitteliten leilighet, blir syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hadde det finnes så hadde jeg kjøpt et. Jeg drikker mindre en før, men kjenner det ikke er lett å bare slutte. Jeg er ikke så glad i annen drikke en vann. Så bytter på vann og pepsimax. Farris funker det også, men kan fort bli veldig salt.

Det er jo absolutt ikke det verste du kan veksle mellom da ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menger har mye å si ja.. men folk synes det var helt utrolig å drikke 4 stk 1,5 litere.. så nå holder jeg meg uansett med maks 2 stk 1,5 litere.. selv om det er vel litt i meste laget det også:p

-men får ivertfall i meg en god del vann under treninga.. går vel fort 2-3 vannflasker (0,5 flasker)

-Ja passiv røyking er ikke bra.. men nå tenkte jeg ikke statistikk ut ifra skader på andre (egoistisk tenkt) men en som sitter og damper hele dagen vs pepsimax addicted:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...