justwannabeswole Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Det er kanskje fordi du er en tynnis? Eller kanskje du er en tjukkis? Uansett så er det dette som gjelder: + = U mirin'? Just do it! No excuses! Invester i dette også! Avsluttningsvis vil jeg opplyse om at ei bra ræv er ei bra ræv uansett kjønn, og det blir aldri feil! Gå å finn et speil og downligths belysning! GO!GO!GO! ubertass, hoppsann, Jane og 9 andre 12 Siter
Amalie Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 litt dette kan også være bra slik at det ikke blir så likt dette hoppsann og Smoit 2 Siter
ubertass Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Massiv kasse på han der da. Who cares if he's pale with THAT body ? Jane 1 Siter
Amalie Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Massiv kasse på han der da. Who cares if he's pale with THAT body ? hehehe, han poser hvertfall stolt med det han har!! Schoolgirl-attitude Siter
Jane Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Nå kan jo jeg føle meg feit i forhold til han der. Til og med sånn jeg så ut før. haha....Isj... Siter
Fredrik Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 I'm on it, girls! justwannabeswole 1 Siter
Derpedino Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Ryktes at Plyo prøvde å skifte til et profilbilde med Bicep, Men størrelsen på Bicepsen gjorde at bildet ble for stort for forumet... And i got both skin and bicep in my photo! justwannabeswole, Fjeldmann og Amalie 3 Siter
Fjeldmann Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 U mirin my avi? wheysted, Amalie, justwannabeswole og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.