Gå til innhold

Crossfit jenta fra Bergen


Aleksander93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår hva du mener, og er til dels enig i det. Men jeg synes folk lar seg imponere fryktelig lett av slike youtubevideoer som får all verdens hyllest når folk står på gymmen hver eneste dag og gjør akkurat det samme. Og at jeg drar over 100kg i mark er da heller ikke noe å rope alt for mye hurra for etter min mening. Ser jo minst ti andre jenter ta like mye på gymmen. Ingen stor bragd.

(Sympatisk? Really? ;P )

Ja, du har rett i at det ofte blir en litt ekstrem bandwagon-effekt av slike ting.

Greia er at det skader jo ingen. Om noe så får det kanskje de som faktisk står på gymmen hver eneste dag og gjør akkurat det samme (jeg garanterer deg forøvrig at dette er under 0,1 % av alle 17-åringer) kanskje en ekstra confidence boost når de ser det og tenker "hey, det der klarer jo jeg også, da er vel jeg like awesome da!"

De eneste som tar skade av det er selverklært usympatiske djevelens advokater... :whistle:

EDIT: Egentlig er det vel bare dette jeg prøver å si:

haters_gonna_hate.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som tar skade av det er selverklært usympatiske djevelens advokater... :whistle:EDIT: Egentlig er det vel bare dette jeg prøver å si: ...

Jeg og djevelen har ikke lenger kontakt, han likte ikke konkurranse..

Menne... Såh... Atte... Det du egentlig sier er at jeg burde synes jeg er skikkelig flinkis? :p

(Men nå skal jeg slutte å forurense denne opphøyelsestråden med min negative innstilling.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...