Gå til innhold

Hvilke treningskjede har høyest kvalitet på PTene?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Kanskje et litt dumt spørsmål, men; kan man velge treningsform/øvelser selv som man vil gjøre med PT'en, og velge hvor mye man vil bli pushet? Eller er det opplagt at man vil ha blodslit når man går til PT?

PT'en er i all hovedsak et produkt kjøpt av deg, han/hun kan komme med råd og anbefalinger men kan aldri tvinge deg til noe. Sett deg ned og forklar PT'en akkurat hva du vil, og hvorfor, så ordner det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en del kunder jeg berømmer for det andre kaller dårlig teknikk. Det de ikke vet er hvor hardt vi har jobbet for å komme dit. Skal man dømme dårlig teknikk Og progresjon må man vite utgangspunktet. Såfremst ikke det er fare for skade ser jeg all grunn til å motivere personen når det er framgang i teknikken, selv om den er langt fra perfekt.

Word:) Vi ønsker selvfølgelig at kundene utfører perfekt, og vi vet utmerket godt hvordan det skal gjøres, men det er ikke alltid det synes når man står der med kunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med Elexia Lambertseter, Ødela rygg/nakke ++++ i en mc ulykke for mange år siden, fikk ikke skikkelig fremgang i treningen/rehabiliteringen før jeg kom til en dyktig PT der, han er superpresis og er flinkere enn mange fysio jeg har vært borti. Klarte faktisk ikke sitte mer enn en halv time av gangen - etter å ha trent med han en 6 uker går kurven bare BRATT oppover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg håper at om mine kunder har noe å kritisere meg for/misfornøyd med så retter de denne kritikken/misfornøydheten direkte til meg slik at jeg får en fair sjanse til å forbedre meg. Om kunden evnt skulle lagt det ut her har jeg ingen sjanse til å finne ut av det ergo ingen mulighet til å lære av det. Alle kan gjøre feil innefor alle yrkesgrupper - leger, lærer, butikkmedarbeidere etc men uten konstruktive tilbakemeldinger kan vi ikke vokse. På godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten - det handler ikke kun om hvilke sentre de har gode pt`r fordi vi er alle individer. Enhver butikkmedarbeider er forskjellig fra den andre og om du får dårlig service på en Deli de Luca betyr ikke dette at det gjelder alle ansatte på nettopp den Delli`n eller andre Dellier for den sakens skyld. Dette går også på personkjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til alle som kjøper PT: Tenk dere om, hvilket mål er dere ute etter. Jeg er PT for ei jente som kun sa: Maks form på alt.....

Jaha, som sagt så gjort. Etter 16 timer får hun ikke på seg NOEN av sommerkjolene sine lenger, bryst og rygg er blitt for store...

Så tenk... en time med og uten PT er ofte som natt og dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt PT noe særlig utenom 1 av de 2 timene som fulgte med når man startet på Elixia Sjølyst. Hadde en time med Gard og det ble veldig slitsomt i en positiv forstand, han pushet meg det lille ekstra, terpet teknikk og var til god hjelp.

Tummen upp for Elixia Sjølyst, hyggelige folk både av klientell og folk som jobber der.

Eneste som kan være kjipt er at det er litt mye folk der i primetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...