Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Binyran mine reagerte på freerunninga i den filmsnutten! Adrenaliiiin.

Det er jenta si det ;)!

Forresten.. Her er Lars Christian, han er Norsk og Upcoming Freerunner, trent en del med han i sommer. Virkelig inspirerende å være rundt ham, nesten så det er en ære av å ha sett hvordan han har utviklet seg fra første gang jeg møtte ham.

Spread

Det er jenta si det ;)!

Forresten.. Her er Lars Christian, han er Norsk og Upcoming Freerunner, trent en del med han i sommer. Virkelig inspirerende å være rundt ham, nesten så det er en ære av å ha sett hvordan han har utviklet seg fra første gang jeg møtte ham.

Spread

Det er en fantastisk sport! Inspirerende, å utrolig gøy å se på. Som gammel turner må jeg si at det er ikke gunstig å se slike klipp før leggetid! Kreativitet etter slaget tolv erklærer jeg herved som en lidelse.

Det er en fantastisk sport! Inspirerende, å utrolig gøy å se på. Som gammel turner må jeg si at det er ikke gunstig å se slike klipp før leggetid! Kreativitet etter slaget tolv erklærer jeg herved som en lidelse.

Jeg vet! Hadde du bodd i Oslo hadde jeg krevd natt-økt!

Dette er helt insane, jeg husker første gang jeg så Damien Walters jeg ble mindblown. Han klarer det den dag i dag. Han er ORGINAL. Det er nesten som han finner opp nye bevegelser, hvertfall nye måter å bruke dem på. Han er et unikum utne like. Nå fikk jeg lyst til å drite i vekter.

Utgangspunktet hans er jo perfekt da. Olympisk turner for Storbritannia. - Når det gjelder videoer synes jeg det er kjempestor motivasjonsboost å se videoer fra folka her samt før/etter bilder (motivasjon i det lange løp) Youtube blir bruke når jeg har dårlige dager og rompa sitter fast i sofaen :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...