Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

trenger jo ikke være swaggafagga for å kjøre snapbacks :D liker heller ikke de noe særlig godt..

Nei, selvfølgelig ikke.

Han fyren du la bilde ut av passet egentlig veldig godt med det.

Likehorer og swagfags har gitt snapbacks et dårlig "rykte"...

Personlig: funker om sommeren, men hvorfor ha det på treningsstudio/inne etc?.... Blir akkurat som å se kule kids med briller inne/ute når det er mørkt/regner.... Kjempe tøft!

treningsstudio er det jo ikke snakk om? sist jeg leste sto det "Mote og velvære" eller?

Gjest Ukjent666
treningsstudio er det jo ikke snakk om? sist jeg leste sto det "Mote og velvære" eller?

Tok generelt;) Du snakket jo om skole;) Helt ok, men hvorfor ha det på inne?:p

Burde vært samme regler med sånt som i militæret og berret.. Er takhøyden 5m ish.. så er hodeplagg tillatt... Lavere=neitakk xD

Tok generelt;) Du snakket jo om skole;) Helt ok, men hvorfor ha det på inne?:p

Burde vært samme regler med sånt som i militæret og berret.. Er takhøyden 5m ish.. så er hodeplagg tillatt... Lavere=neitakk xD

haha :D ja, hva er ikke forum laget for! diskusjon jo, forskjellige meninger :D

Annonse

Akuratt det samme som jeg føler om folk som går med bukseseler uten å ha dem over skuldrene. Hva faen er vits med å kjøpe et produkt for ikke å bruke det for formålet? Blir nesten provosert av det for å være ærlig.

Nå er jeg ikke gutt, men jeg er freidig nok til å slenge ut min mening:D

Personlig syns jeg caps er greit for:

*quick fix på en bad hair day:bag:

*skjule hårtap:nin:

*skygge for solen:cool:

*vise tilhørighet til hva enn lua reklamerer for:mask:

men;

Ikke inne, vær så snill..:rolleyes: (ok, greit om du begynner å overta bestefars frisyre)

Det viktigste!

baPMq.png

Selv bruker jeg caps når håret begynner å bli litt langt og ufint, dvs i et par dager før jeg kommer meg til frisøren. Og da er det ikke sånn homsecapser som er illustrert på removal guiden, eller snapbacks som det tydeligvis heter(?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...