Gå til innhold

Jeg får ALDRI ALDRI ALDRI til å sove, JOHN BLUND, hvor faen er du???


Gliset10

Anbefalte innlegg

Jeg sliter alltid med å sovne når det er leggetid!! Forstår ikke hva som er galt. Jeg er så sykt avhengig av søvn for å fungere, ellers blir jeg skjør i sjelen og et helsikkens sippetryne!! Samt at jeg nå trener og skal bli stor og sterk, og det gjør meg riv ruskene gal å vite at restitusjon er synonymt med bok søvn!!

Hjelp meg noen, jeg er desperat?! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er rutinene rundt sovetid? Sitter du og taster/glor på skjermer av forskjellige slag fram til leggetid, spiser du rett før du sovner, hva spiser du til ditt siste måltid? Drikker du mye koffein? Når trener du på døgnet?

Hva tenker du når du legger deg? Blir du nervøs pga du tror du ikke får til å sove?

Det er mange tips å gi, men for å slippe å ramse opp hele internett så hadde det vært greit med mer info :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, så sitter det litt i hodet! Forventer du å ikke få sove, så får du rett og slett ikke sove.. Så om noe skjer (f.eks at jeg sovner igjen om morgenen, eller utover ettermiddagen, om bare 10 min) som gjør at jeg forventer å ikke få sove når natten kommer, så prøver jeg bare å legge bort tanken om at jeg ikke kommer til å få sove, og det har faktisk vist seg å fungere, i hvertfall for meg ;) Er i hvertfall verdt å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del blir jeg ikke trøtt før 3-4 tiden, men jeg sovner på 15min uansett når jeg legger meg. Luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingenting fungerer og det har pågått lenge finnes det sånn "naturmedisin"-greier du kan få på apoteket som skal hjelpe. Jeg har prøvd det, det fungerer ikke i lengden for min del, men jeg sovna jo, til slutt. Veldig rare drømmer :p

Er det et varig problem ville jeg tatt en prat med fastlegen. For min egen del resulterte det i at de konkluderte med at kroppen ikke produserer nok av det hormonet man trenger for å rett og slett sovne. Så jeg går på melatonin (den uregistrerte)..men det funker heller ikke for alle, men perfekt for meg. Alt av typiske kjerringråd fungerer ikke for meg, i det hele tatt :p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...