Gå til innhold

Canada Goose jakke - ekte eller fake?


barefoot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Canada Goose-jakker får man kun kjøpt hos enkelte forhandlere i Norge, som feks Retro i Trondheim og Høyer i Oslo. Deres offisielle nettside er http://www.canada-goose.com. Alle andre nettsider er fake! Øverst nettsiden deres står det 'find a retailer', så der kan du finne trygge nettsider eller butikker å handle fra. Mange butikker i Norge sender også varer hvis man ringer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake CG jakker består blandt annet av German shapard pels. Ikke noe for meg som har en schæferhund hjemme :) hehe

Huff, får vondt inni dyrehjertet når jeg tenker på sånt:( Kjøpte meg en jakke med fuskepels på i går jeg, med god samvittighet:3 Men er ingen fanatiker, kommer ikke til å løpe etter alle med pels i vinter og kaste maling på dem :nin: (så da vet dere når det skjer, det var ikke meg:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

For at noen skal kunne autentisere den må du jo for det første legge ut bilder, men om du finner noen som faktisk kan autentisere den på et FITNESSFORUM det.. er jo ikke så godt å vite.

Personlig ville jeg ikke tatt sjansen. Men det er jo opp til deg om du vil risikere å få tilsendt falsk vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en ekte og har sammenliknet den med en fake som en i familien har kjøpt. Ikke lett å se forskjell med første øyekast, men da vi sammenliknet detaljene kom det klart frem. Leste på nett at pelskanten er mest avslørende for fake jakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...