Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei! Jeg sliter med å gå opp i vekt og lurte på om det er noe program jeg bør følge får å komme opp i vekt? eventuelt hva jeg bør gjøre for å gå opp i vekt Målet er en fitnesskropp (kanskje noe ala Zyzz) Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Første svar på en tråd som dette er som regel "Spis mer". Så for å gjøre det lett for oss så kan du godt skrive ned hva du spiser i løpet av en dag. Så kan vi se hva som kan gjøres med kostholdet ditt først. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 ok vanlig dag: Frokost: to skåler med frokostblanding (det vi har) lunsj: 5 brødskiver middag: det jeg få kvelds: noen brødskiver eller yoghurt + noen brødskiver i mellom frokost/lunsj og lunsj/middag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nå er ikke jeg noen ekspert, men here goes: Hvis målet ditt er en fitnesskropp, ville jeg byttet ut noe av brødet med mer proteinrike varer; egg, kylling, tunfisk, kjøtt, magre meieriprodukter. Istedenfor frokostblanding kan du lage deg en god porsjon havregrøt Og pass på å vær i energioverskudd! Loggfør gjerne maten din i en periode slik at du får en cirka peiling. Hvis du sliter med å få i deg nok kalorier er det bare å spise med fettholdige varer, som nøtter, olivenolje, saus osv. Ser i loggboken din at du er flink til å trene styrke, så det er det bare å fortsette med! Lykke til Aurelius og løvetann 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 det er begrenset hvor mye jeg kan spise på skolen da det kun er 5-10 min pause mellom timene (untatt når det er spisefri da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 det er begrenset hvor mye jeg kan spise på skolen da det kun er 5-10 min pause mellom timene (untatt når det er spisefri da). Det er ingen som sier at du må spise hver pause! Velg det som passer best for deg, om det er store og få måltider, eller små og mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 takk! foreløpig så har jeg 3 store og 1 mellomstor måltid iløpet av dagen, men virker ikke som om det er nok! Men lurer også på dette med treningsprogram for maks utbytte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 takk! foreløpig så har jeg 3 store og 1 mellomstor måltid iløpet av dagen, men virker ikke som om det er nok! Har du noen peiling på hvor mye du får i deg i løpet av en dag? I kalorier? Vil ikke pushe deg til å begynne å telle supernøyaktig, men det kan være greit å gjøre det et par dager for å se hvor du ligger. Hvis vekten holder seg stabil, er det bare å spise enda mer. Her kan du finne ut omtrent hva du bruker av energi på en dag, så kan du legge deg et par hundre kalorier over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Helmelk og hjemmelaga pizza all the time! (om du kan, men tolker deg slik at du bor hjemme så du har kanskje ikke mulighet til og bestemme din egen middag) Men det er ganske enkelt, få i deg mer, og suppler med energitette ting. Ingen lettprodukter, i værste fall få deg en gainer du kan ta 1-2 ganger om dagen. Det handler ikke om hvor ofte du spiser, men totalt hvor mye du spiser ila dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 har ikke peiling på hva jeg får imeg av cals! spiser mer nå enn før, men hvor mye må jeg spise da? sånn ca av måltider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Helmelk og hjemmelaga pizza all the time! (om du kan, men tolker deg slik at du bor hjemme så du har kanskje ikke mulighet til og bestemme din egen middag) Men det er ganske enkelt, få i deg mer, og suppler med energitette ting. Ingen lettprodukter, i værste fall få deg en gainer du kan ta 1-2 ganger om dagen. Det handler ikke om hvor ofte du spiser, men totalt hvor mye du spiser ila dagen. hehe, bor hjemme, ja! kan prøve å få spist mer fremover! kan legge til at jeg er ca 179 cm høy, altså endel undervektig.. dette er noe jeg alltid har vært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 har ikke peiling på hva jeg får imeg av cals! spiser mer nå enn før, men hvor mye må jeg spise da? sånn ca av måltider? Få en oversikt over hva du faktisk får i deg først, f.eks diett.no Om vi kommer med et tall på 3000kcal, så sier jo ikke det deg noenting med mindre du vet hva du får i deg på det jevne i dag. Ta ansvar og sett deg inn i ditt eget liv, det er kun du som kan komme deg over 62 kg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 hehe, bor hjemme, ja! kan prøve å få spist mer fremover! kan legge til at jeg er ca 179 cm høy, altså endel undervektig.. dette er noe jeg alltid har vært Helmelk, Egg, Nøtter, Pasta, Oljer, Smør, Rømme, Kjøtt, Laks, ris, pasta, potet osv Spis med mening, ikke 2 loffskiver og et glass saft melk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bare å leie inn Eirik til å komme med faste motivasjonsinnlegg i bloggen din så veier du snart 90 kg akkurat som Fredrik Men for de aller fleste er løsningen bare å få oversikt og dermed gjøre justeringer. Vil man opp i vekt uten at vekta går opp, spis mer. Vil man ned i vekt uten at vekta går ned, spis mindre... Det er kun unntaksvis at det ikke er dette som skal til. Rubenevo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 hvis jeg har gjort riktig ligger jeg på mellom 2000 og 2500 cals om dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 De færreste klarer få alt riktig, og bommer på beregning av inntak. Du ligger også lavt OM du har det rett. Øk til 3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er 179, og når jeg startet med å gå opp i vekt så var jeg 60kg. Du må bare spise mer, om du virkelig vil opp i vekt så skal det ikke være noe problem å kunne spise mer. Lag deg mat hjemme og ta det med på skolen, spis litt i hvert friminutt om du synes det er vanskelig å spise alt i ett. Nøtter spiste jeg veldig mye av når jeg skulle opp i vekt. Jeg kjøpte inn en gainer også, men den brukte jeg bare i noen uker før jeg sluttet med den. Om du vil ha resultater av treningen, spis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 4000kcal om dagen, da legger du på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andyman90 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 ok vanlig dag: Frokost: to skåler med frokostblanding (det vi har) lunsj: 5 brødskiver middag: det jeg få kvelds: noen brødskiver eller yoghurt + noen brødskiver i mellom frokost/lunsj og lunsj/middag Du spiser like mye brød og lite protein som jeg gjorde da jeg bodde hjemme Var tynn som en strek selv, fordelte 77 kg på 197 cm Alt endret seg da jeg ble mye mer bevisst på hva man bør spise for at kroppen skal fungere optimalt, og ikke minst få i seg nok protein. Da legger du på deg med en gang, jeg veier 91 kg nå og er ennå ikke fornøyd, men har gått opp 1 kg hver måned de 6-7 siste månedene. Det er bare opp til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Helmelk og hjemmelaga pizza all the time! (om du kan, men tolker deg slik at du bor hjemme så du har kanskje ikke mulighet til og bestemme din egen middag) Men det er ganske enkelt, få i deg mer, og suppler med energitette ting. Ingen lettprodukter, i værste fall få deg en gainer du kan ta 1-2 ganger om dagen. Det handler ikke om hvor ofte du spiser, men totalt hvor mye du spiser ila dagen. Hva har du på pizzan a? pleier å ha det som helge bulk hver uke egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.