Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krydder: Kanel, Paprika, pepper, chilli, hvitløk

Matvarer:

- epler (ikke EN dag uten eple!)

-Salsa og/eller ketchup: sjelden middag uten...!

- KAFFE

- MÅ ha tilgang til en eller annen fisk eller renskåret kjøtt - så det ligger ALLTID fisk eller kylling i frysen

- Havregryn

"Må" ikke - men foretrekker at det alltid er tilgjengelig:

- yoghurt eller skyr

- cottage cheese

- kokt skinke/kalkun/kyllingpålegg

- mager smøreost (kavli sin!)

glemte nesten det viktigste - EGG

Egg, proteinpulver, kyllingfilet, hvalbiff, laksefileter, kjøtt, brokkoli, løk, hvitløk, soltørkede tomater, hermetiske tomater, jasminris, havregryn, lettost, fetost, ekte geitost, buljong, smør, kokosmelk, olivenolje, ketchup, tomater, søtpoteter, poteter, diverse grønnsaker, frosne jordbær, frosne bringebær, ananas, bananer, honning, chili, små chili, limeblader, sitrongress, ingefær, krydder (garam masala, jeera, chili, piffi, kyllingkrydder, pepper, gurkemeie, kanel), seltin, maldon salt, eddik, sennep, semper fin-mel, semper grov-mel, fiberhusk, maizenna, masa harina, karbonadedeig, H-melk, ... sånn cirka, men om jeg mangler noe så bor jeg heldigvis bare 1 minutt unna Rema 1000...

H-melk, espresso, fullkornspasta, champignon, squash, løk, kylling, laks, torsk, ris, frosne jordbær, frosne blåbær, frosne bringebær, frosne bananskiver, ferske bananer, fiberpulver, spirulina, chlorella, egg, smør, pepper, garam masala, peanutsmør, brød

Sikkert mye mer, men, ja...

Havregryn, sukrin, sukrinmelis, ekstra lett melk, kanel, cottage cheese, dobbel 0% yoghurt, salat, tomat, agurk, mais, løk, brokkoli, blomkål, kylling, fiskekaker, speltlomper, mager kesam, skyr, pepsi max, fun light, vann. Dette kan jeg leve leenge på.

Annonse

Kaffe.

Egg. Har du egg, så har du mat!

Brød. Ja, jeg er en av dem som spiser brød, og ikke har tenkt å slutte med det.

Vårløk.

Sukkerfritt syltetøy.

Vestfoldssalat

Hvitløk, rødløk, kepaløk, sjalottløk...LØK!

Dette er mine absolutt must, men det betyr ikke at jeg bare spiser egg og brød, altså. :p

På lørdager "må" jeg dessuten ha litt sjokolade, men den blir ikke liggende på kjøkkenet lenge, for å si det sånn...

Havregryn, skummet melk, sukkerfritt syltetøy, mager cottage cheese, Taffelvann (Farris), tomater, lime, te, grovhakka tomater, løk, rødløk, Fres, proteinpulver, frossen laks, salsa, egg, fryste grønnsaker og bær.

Problemet med slike faste varer jeg MÅ ha i hus, er når man tror det snart er tom så hamstrer jeg inn når jeg allerede har mye fra før, eller når jeg tror jeg har masse hjemme så er det tomt... :dry:

Annonse

Havregryn

Proteinpulver

Skummet melk

Egg

Kaffe

Sukrin

Dobbel 0% youghurt

Epler

Pærer

Cola Zero

Frossen brokkoli

Frossen kyllingfilet

Krydder(kanel, hvitløkskrydder, kjøtt og grill krydder, gastromat, kyllingkrydder)

Havregryn

Melk

Smør

Egg

Sukker

Salt, både yozo finsalt og maldon.

Pepper, hel

Worchestershiresaus

Soyasaus

Eddik (Rødvin- , Hvitvin- , og Sherryeddik)

Sitron

Løk

Gulrot

Tomat på boks

Bacon

Pasta

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...