Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg går da Medier og Kommunikasjon, og skal i et prosjekt lage en kalender.

Det skal være bilder som skal være for en spesiell målgruppe - jeg har da valgt å lage en slags "fitness"-kalender (kom ikke på annet tema).

Derfor trenger jeg hjelp av dere der ute.

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å stille opp som modeller? Personen bør ha en god fysikk og helst holde til i Nord-Trøndelag, men har muligheten for å dra inn til Trondheim.

Bildene/kalenderen kommer ikke til å bli vist til andre enn lærere, men hvis modellen selv har ønsker om å bruke bildene så er det full mulighet for det.

Her er noen eksempler (inspirasjon) på hvilke bilder jeg skal ta:

post-7680-14440895107702_thumb.jpeg

post-7680-14440895107066_thumb.jpeg

post-7680-14440895107385_thumb.jpeg

post-7680-14440895107929_thumb.jpeg

Fortsetter under...

Skrevet
Heisann!

Det skal være bilder som skal være for en spesiell målgruppe - jeg har da valgt å lage en slags "fitness"-kalender (kom ikke på annet tema).

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å stille opp som modeller? Personen bør ha en god fysikk og helst holde til i Nord-Trøndelag, men har muligheten for å dra inn til Trondheim.

Bildene/kalenderen kommer ikke til å bli vist til andre enn lærere, men hvis modellen selv har ønsker om å bruke bildene så er det full mulighet for det.

Her er noen eksempler (inspirasjon) på hvilke bilder jeg skal ta:

[ATTACH]64995[/ATTACH][ATTACH]64996[/ATTACH][ATTACH]64998[/ATTACH][ATTACH]64997[/ATTACH]

Du kunne jo tatt en telefon til Kaliber, de har jo mange aktive athletic fitness utøvere :) Lykke til med prosjektet! :D

Skrevet
Du kunne jo tatt en telefon til Kaliber, de har jo mange aktive athletic fitness utøvere :) Lykke til med prosjektet! :D

Oi, takk for tips! Det skal jeg prøve :D

Annonse

Skrevet
Funker det med vaskeball og hårete mage? I så fall er jeg game, kan nesten betale DEG for å ta bilder :D

Åjadda! Funker fjell :p

Eg syns at det er ein god plan.

Jeg også!

Skrevet

Hvis du går media på Ole Vig så kunne du jo bare tatt en tur på Hell Treningsstudio eller Zone 24(?) og knipset av noen lokale bolere der. Trenger ikke å dra så langt:)

Skrevet
Heisann!

Gi meg et par måneder å "bøse" meg opp på så er jeg lett med!

Har en følelse av at mine langrennsbiceps ikke duger til formålet;)

Skrevet
Hvis du går media på Ole Vig så kunne du jo bare tatt en tur på Hell Treningsstudio eller Zone 24(?) og knipset av noen lokale bolere der. Trenger ikke å dra så langt:)

Går på Steinkjer VGS, men bor hovedsakelig i Stjørdal, så blir ikke noe problem å dra til Hell eller Zone24 :)

Takk for tips!

Neida, kan stille opp om det er ønskelig, spør thokdee og, han er visst blitt trønder.

Høres flott ut! Kan sende deg nærmere informasjon på innboks :)

Gi meg et par måneder å "bøse" meg opp på så er jeg lett med!

Har en følelse av at mine langrennsbiceps ikke duger til formålet;)

Aiai, klarer ikke å kjappe deg litt? Ei uke? :p

Langrennsbiceps er jo ikke ille det!

Annonse

Skrevet
Har ikke så syk fysikk, men har da noe sikkert. Om dette skjer etter kl. 3 I Trondheim sier jeg meg villig :)

All hjelp er god hjelp :D

Kan godt stille opp jeg også, men konkurranseformen er nok på god vei bort nå :p

Høres kjempeflott ut! Du har jo fantastisk bra form! :D

Kan sende nærmere informasjon på innboks til dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...