Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I Oslo er det Meny på Ringnes prak som er nærmest, Rema 1000 Torshov ligger på veien til jobb, så er titt og ofte innom der, og kjøtt blir i hovedsak handlet inn på Strøm-Larsen :)

Hjemme i Tromsø er det Eurospar på Kvaløysletta og Mydland :)

Fortsetter under...

Og i Oslo er det en sånn fin liten fiskebutikk som holder til på Storo stenter, liker å handle der, fordi jeg vet hvor de får fisken fra, og det er et fiskebruk som jeg har vært med mamma å handla hos hele livet :) Ellers er Laksen også en fantastisk trivlig butikk i Oslo :)

Btw så er det mest irriterende jeg vet om butikker som har myntsystem på handlevognene. Hvem i svarte har MYNTER i 2012? Det er faktisk en av hovedgrunnene til at jeg kjører litt lenger til en annen Rema her jeg bor:)

Du kan kjøpe slike polletter som du kan ha i nøkkelknippet ;)

Annonse

Er det bare meg som legger matvarene på ene underarmen(smarteste er å starte med besøk til melkehylla for å få litt solid fundament å bygge på),og bærer matvarene igjennom butikken, som en stadig større atlasstein?

Er det bare meg som legger matvarene på ene underarmen(smarteste er å starte med besøk til melkehylla for å få litt solid fundament å bygge på),og bærer matvarene igjennom butikken, som en stadig større atlasstein?

nei - det finnes to av oss =)

Kommer an på hvor mye som står på lista mi det :p

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg liker egentlig ikke Rema, siden de aller fleste butikkene jeg har vært borti er rotete, har dårlig frukt og dårlig service. Med et hederlig unntak - Rema 1000 Hunndalen på Gjøvik. Sykt nice butikk, og folk.

Seriøst? Nå har ikke jeg vært på de andre Rema-butikkene på Gjøvik, men jeg synes den i Hunndalen er elendig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...