Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, ser det er 100 iu over grensa, og jeg har bare sett 400 iu fra Now foods, men jeg trodde ikke det var lov å innføre aminosyrer heller jeg.

Joda, fleste aminosyrer går helt flott. Mener det er tryptofan og et par andre som er ført opp some legemidler, mens leucin, isoleucin og valin(som er de 3 som pleier å være i BCAA) er helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Noen som har bestilt noe "Pre workout" produkter fra iherb? Bortsett fra jack3d? som fungere/noe koffein? Synes det å betale 400-500kr for koffein/grønnte osv fra PF eller noen av de andre..Er vel drøyt!

Tenker da typ:

BSN, N.O.-Xplode 2.0, Pre-Training Igniter, Advanced Strength, Fruit Punch, Caffeine Free, 15.9 oz (450 g) - iHerb.com

Jack3d er vel greit å unngå med tanke på 1.3dmaa eller hva det het.. Både med tanke på dopingtester og innføring(toll)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert blitt diskutert tidligere, men gidder ikke bla gjennom hele tråden, så spør derfor på nytt; er karamelldippen eller karamellsirupen fra walden farms best? I begynnelsen likte jeg verken sjokoladesirupen eller dippen, men nå har jeg plutselig blitt veldig glad i sistnevnte, så får teste ut karamellsmaken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 til som kan gå god for now foods her, har brukt fast masse produkter fra de siste årene og ingen klager.

De blir ikke en av de største merkene med og produsere dårlige varer, men siden de har utrolig stort utvalg så har man valgmuligheten om man vil ha ok produkt til ok pris eller meget bra produkter til dyr pris, de som klager har sikkert prøvd mest av første alternativet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte med karameldip og sjokoladedip fra iHerb, merke walden farms.

Karamell er ok, sjokolade var blæææh. (mangler jo sukker! haha).

Hva i all verden kan man bruke det til??=p forslag?

Jeg synes sjokoladedipen gikk an i pannekake/vaffelrøre og i kesamen med bær oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte med karameldip og sjokoladedip fra iHerb, merke walden farms.

Karamell er ok, sjokolade var blæææh. (mangler jo sukker! haha).

Hva i all verden kan man bruke det til??=p forslag?

Du bør teste ut peanøttmel og vann blandet sammen til peanøttsmør med sjokoladedippen på toppen på speltlomper eller riskaker. Nam! Nesten som snickers :D Jeg skal snart teste ut dette i kombinasjon med karamelldippen også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør teste ut peanøttmel og vann blandet sammen til peanøttsmør med sjokoladedippen på toppen på speltlomper eller riskaker. Nam! Nesten som snickers :D Jeg skal snart teste ut dette i kombinasjon med karamelldippen også! ;)

Oh, dét må jeg prøve ut. Har du noe blandingsforhold på mel og vann? Og skal man blande det først og så ta opp i sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, dét må jeg prøve ut. Har du noe blandingsforhold på mel og vann? Og skal man blande det først og så ta opp i sjokolade?

Ja, det må du :) Nei, tar bare å blander på frihånd til jeg synes konsistensen ser bra ut. Blander ikke sjokoladen oppi denne blandingen, den tar jeg bare å klæsjer oppå det ferdige peanøttsmøret til slutt, så det er kjempe enkelt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp bestillt min aller første pakke fra iHerb! Bra jeg fant denne tråden med gode tips:)

Bestilte better stevia french vanilla, og dark chocolate. I tillegg French vanilla og chocolate supreme protein pulver fra Healthsmartfoods. Noen som har prøvd disse produktene før? :)

Stevia vanilla er kjempe god i havregrøten synes jeg :) Sjokoladesmaken har jeg dessverre ikke prøvd ennå. Hadde tenkt å bestille den i en pakke som jeg bestilte tidligere i dag, men ble akkurat for tungt.. Har også begge proteinpulverne, og liker vaniljesmaken best. Sjokoladesmaken blir litt falsk, men blir veldig god om du blander den inn i havregrøten sammen med kakaopulver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har omega-3 fra iHerb å anbefale? Er så usikker når det kommer til hva som er lovlig å innføre i Norge. Takk for svar!

ja, jeg har brukt tid på å finne en man ikke gulper opp fiskefettet av. Er fornøyd med

Carlson Labs, Super Omega·3 Gems, Fish Oil Concentrate, 1000 mg, 100 Soft Gels + 30 Free Soft Gels - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på min første bestilling fra Iherb i begynnelsen av juli i år, pakken har fortsatt ikke kommet fram og jeg sendte en epost til dem angående å få igjen pengene. Pakken inneholder ikke noe som vil bli stoppet av tollen, så jeg er redd pakken er blitt borte i det store intet. Her er svaret:

Unfortunately the International Mail is not trackable and cannot be traced once it leaves our warehouse. It can take several weeks for an International order to be delivered. We do apologize, if the order is lost while in transit to you, we cannot issue any refunds or ship out a new order. If it is returned to us, we will issue a refund back to your credit card. This information is posted on our website prior to placing your order.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på min første bestilling fra Iherb i begynnelsen av juli i år, pakken har fortsatt ikke kommet fram og jeg sendte en epost til dem angående å få igjen pengene. Pakken inneholder ikke noe som vil bli stoppet av tollen, så jeg er redd pakken er blitt borte i det store intet. Her er svaret:

Unfortunately the International Mail is not trackable and cannot be traced once it leaves our warehouse. It can take several weeks for an International order to be delivered. We do apologize, if the order is lost while in transit to you, we cannot issue any refunds or ship out a new order. If it is returned to us, we will issue a refund back to your credit card. This information is posted on our website prior to placing your order.

Det er billig frakt fordi det ikke er tracking. Men vit at det er et unntak at pakka blir borte. Jeg har bestilt mange ganger og det har aldri skjedd for meg. Var det første bestilling? Brennsikker på at du gav de riktig adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...