Rogern Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Har vurdert å kjøpe disse og lurer på om noen har gode erfaringer med dem. Føler at grepstyrken og underarmene mine er blitt mye dårligere etter at jeg begynte med kontorarbeid. Siter
Dag Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 "Asle skrev: Do it. Fine til alt som kan dras. Til alt.... som kan dras? spets, BadWolf, Linni91 og 1 annen 4 Siter
Fredrik Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 "Asle skrev: Do it. Fine til alt som kan dras. Ikke skryt på deg olympisk diameter, Asle. Linni91, Ankath, Dag og 2 andre 5 Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 "Rogern skrev: Har vurdert å kjøpe disse og lurer på om noen har gode erfaringer med dem. Føler at grepstyrken og underarmene mine er blitt mye dårligere etter at jeg begynte med kontorarbeid. Har de selv. Syntes de fungerer greit til armer. Digg å bruke til smalbenk Siter
Espen M Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Billigverson, funker like bra;) Rørisolering 22 mm - Jula – Alt for hjemmefiksere til proffe BadWolf 1 Siter
Gompen Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 fikk mine på juleaften første økta i dag. har stor trua på disse Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.