Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fuck! en boks ben & jerry ALENE i leiligheten på en fredag! vet ikke om det er mere TRAGISK enn en synd, men ja! fortjente den litt da, har ikke spist sjokolade eller søtsaker på 3 uker OG jeg fikk B på eksamen :D Det var dagens unnskyldninger;)

Vel fortjent vil jeg si ;)

Fortsetter under...

Ååh de er så gode!! Lucky u:)
Jess..Da har jeg spist TRE hveteboller fra United bakeries. Jesus. Noen som vet hvor mange kalorier det er i en?:huh: Jeg har spist en sunn frokost idag og ikke så mye annet, så jeg føler ikke at jeg er i kjempeoverskudd, men de bollene der er svære:p

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Jess..Da har jeg spist TRE hveteboller fra United bakeries. Jesus. Noen som vet hvor mange kalorier det er i en?:huh: Jeg har spist en sunn frokost idag og ikke så mye annet, så jeg føler ikke at jeg er i kjempeoverskudd, men de bollene der er svære:p

Haha! De er svære, men de er veldig luftige, så veier ikke utrolig mye vil jeg tro :) Det var verre før, da man kunne få flytende sjokolade fra sjokoladefontenen i bollene.... :wub:

Gjest SlettetBruker3
Kunne man det? OI!! Var det noe godt da? Det ble ikke for mektige saker?:p Må innrømme at det har vært hardt uten godteri idag, men boller er et plaster på såret. Har du kost deg?

Det ble kvalmende saker! Men veldiig godt :p prøvde meg på sunn sjokoladekake, men den gikk i søpla! Koste meg nok i går, men ble en liten tobleronebit til filmen:)

Det ble kvalmende saker! Men veldiig godt :p prøvde meg på sunn sjokoladekake, men den gikk i søpla! Koste meg nok i går, men ble en liten tobleronebit til filmen:)

ååååh, toblerone <3 Det er jo ca. det beste i hele verden. Spesielt den store:D Farlige saker.

er ca 220 kcal i en NORMAL size hvetebolle :D Aint nothing normal hos United Bakeries :D

Annonse

Vi har TO store mørke i kjøleskapet.....

De sorte? Kokesjokolade. Synes faktisk ikke det er så godt jeg:confused: Er mer glad i den helt hvite, eller orginalen:p

er ca 220 kcal i en NORMAL size hvetebolle :D Aint nothing normal hos United Bakeries :D
Det kan du si..Men de er over NORMALT gode:p
De sorte? Kokesjokolade. Synes faktisk ikke det er så godt jeg:confused: Er mer glad i den helt hvite, eller orginalen:p

Det kan du si..Men de er over NORMALT gode:p

AMEN to that!! Kan tenke deg åssen d gikk da han jeg datet i fjor strena inn der og kjøpte, tja.. 15 croissanter, ørten hveteboller og noen sånne wienerbrødlignende saker... :whistling:

Det har blitt FOR mye Candy King ( <3 ) siste helgene.. så derfor ble dette clean helg :thumbsup:

Jeg skjønner så sykt hva du mener! Her har det vært så mye smågodt og is at jeg nesten har boblet over. Ganske tøft å sitte uten snop en lørdagskveld da..:wub:

Jeg skjønner så sykt hva du mener! Her har det vært så mye smågodt og is at jeg nesten har boblet over. Ganske tøft å sitte uten snop en lørdagskveld da..:wub:

Jeg har harva over en boks med mais uten sukker for å si d sånn.. og en halv boks magerkesam med sukrinsukker.. Men det slår ikke reint sukker fra Candy King :cry::D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...