Gå til innhold

Påstand: Det er svært vanskeligt at få jobb som PT...


Flashja

Anbefalte innlegg

Hej alle!

Trenger deres hjelp her :)

Jeg skal begynde på PT utdannelsen hos AFPT i slutten av sep, hvilket jeg ser frem til.

Har søkt støtte til dette. Uten, at skulle komme med for mange personlige oplysninger her, fik jeg netop en telefon fra en "vigtig" dame ang. dette, men hun mente at det var veldig vanskeligt at få seg jobb indenfor faget og at det ofte ikke var lønnet. Må jo le lidt af sidste påstand.

Men dere som allerede jobber som PT eller evt. søker eller har søkt. Hvad er deres holdning og erfaring til dette? Har det været veldig vanskeligt at få jobb?

Håber, på lidt respons folkens!! :D

God onsdag!

Vh.

Flashja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Det kommer vel ann på hvor du bor i verden også da. Her hvor jeg bor så tror jeg ikke at det er mulig å SLÅ ANN som PT uansett om jeg hadde vært en av Norges råeste PT'r.. Det er rett og slett ikke marked for det her jeg bor dessverre.

Nærmeste treningstudio i fra der jeg bor som kanskje har plass/råd til å ansette PT'r, er vel Hamar tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ann på hvor du bor i verden også da. Her hvor jeg bor så tror jeg ikke at det er mulig å SLÅ ANN som PT uansett om jeg hadde vært en av Norges råeste PT'r.. Det er rett og slett ikke marked for det her jeg bor dessverre.

Nærmeste treningstudio i fra der jeg bor som kanskje har plass/råd til å ansette PT'r, er vel Hamar tror jeg.

Du skal aldri si aldri. Må da være nok av studenter som trenger litt hjelp etter litt for mye grandis og øl, og isolasjonsdepresjoner;) Kanskje FSK eller TMBN trenger et lite løft også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider