Gå til innhold

Påstand: Det er svært vanskeligt at få jobb som PT...


Flashja

Anbefalte innlegg

Min påstand: Har et senter rundt 1000 medlemmer kan jeg jobbe fulltid som personlig trener over alt i hele Norge uavhengig av lokalitet.

Jeg hadde 8 pt introduksjonstimer på et lite senter i Hønefoss for å hjelpe de. Fire kjøpte 10 timer med pt. Tre ville prøve den aktuelle treneren først (da jeg ikke jobber der selv) og en hadde kjøpt program av Børge fagerlig og ville gå igjennom øvelsene, hehe. Så på bygda Hønefoss var 8 av 8 interesert i personlig trening. Og da solgte jeg ikke meg selv en gang (som vanligvis er mitt sterkeste kort;) )

Jeg valgte å trappe opp med pt kunder for to uker siden, og har denne uken 20 pt (klokketimer) det er en 50% stilling fylt på en uke. Min resterende 50% stilling er jeg regionsjef for pt produktet i elixia.

Pt er ikke avhengig av markedet. Pt er personavhengig. Du trenger ca 30-40 kunder for å jobbe 7-8 timer dagen som pt. Det er en svært overkommelig mengde er det 1000 eller mer medlemmer på senteret.

Våre beste trenere i elixia får ca 500 kr timen og tjener opp mot en million i året. De tar mellom 890-950 kr timen og har fulle lister, Munch respekt.

Er nok enig med deg. Vårt senter har 380 medlemmer, hvorav godt over 100 av de er støttemedlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant. Hva må til for at elixia skal komme til bygdene? For et bra studio hadde ikke vært dumt. Prøvd litt på Jessheim. VELDIG fornøyd! :)

Kult, det kommer 400 kvm til med frivekter der! Det blir kult. Jesseim har nesten 4000 medlemmer så der går pt så det skriker!

Elixia er jo en veldig komersiell kjede og vi legger oss hovedsaklig til store byer da vi ser veksten i storbyer øker og fraflyttnigen fra bygden øker i samme takt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, det kommer 400 kvm til med frivekter der! Det blir kult. Jesseim har nesten 4000 medlemmer så der går pt så det skriker!

Elixia er jo en veldig komersiell kjede og vi legger oss hovedsaklig til store byer da vi ser veksten i storbyer øker og fraflyttnigen fra bygden øker i samme takt:)

Hva med Elverum da? Det blir da ikke mindre. er en voksende by det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...