Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

e det sinnsygt ''uheldigt''¨ å ta et par slurker av battery, redbull osv?:p

Er jo koffein i redbull, så ser ikke hvordan det kan bli "uheldigt". Vet ikke om det har en sånn jojo effekt, det må andre svare på :)

En kaffekopp ville også vært bra.

Det er så sinnsygt mange av desse type sortene..Noen som kan anbefala noe bra som funker og gir god energy gjennom heile dagen?:)

Det er mange som liker å drikke redbull etc før trening. Å få god energi gjennom hele dagen gjør du derimot ikke. What goes up, must come down.. Uansett! :)

Annonse

• 1 måned senere...

God energi gjennom hele dagen? Det er vel litt som å tro på julenissen, med mindre man har en forkjærlighet for narkotiske stoffer. For min egen del fungerer koffein i form av tabletter og et par kopper kaffe optimalt når jeg skal yte noe ekstra. Lurt å beregne optimal dose ut i fra kroppsvekt samt toleranse, og fylle på når det trengs.

Annonse

Den beste er en blanding av 1 stk RedBull, 1 stk FRES fra TN, og 3 scoops med Jack3D. Det blir du skikkelig skikkelig skikkelig gira av. Se bare på Pavels legendatiske video. (Se fra start)

http://www.youtube.com/watch?v=GF3yP-RWvzQ

Red: Om du tenker på pre-workout supplements:

NeuroCore fra Muscletech er jeg godt fornøyd med:) Gir treningslyst og iver, men blir ikke hyper. Samtidig ingen downer etter eller søvnproblemer;)

Selges på gymgrossiten.no. Ganske dyr med veldig drøy i bruk, holder en god stund: )

Neurocore Reviews: 7.8/10 (MuscleTech) - SupplementReviews.com

Red: Også er jo Jacked 3D og No Xplode fra BSN kjent for å være gode produkter. Du får ikke boost gjennom hele dagen, kun god søvn og kosthold gir deg det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...