Gå til innhold

Treningsprogram for en som skal få en super fin kropp.


Torbiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm.. Men jeg føler at jeg blir tung og treigt.. Det vil jeg ikke bli, for jeg skal være rask utpå fotballbanen i tillegg.

Du blir rask av å ha muskler, jeg har økt tidene mine på 40,60 og 100 meter etter jeg begynnte å trene tungt med knebøy og markløft+++, jeg kan garantere deg at du blir raskere og en bedre fotballspiller av å trene styrke og spise riktig. Nå er du jo så tynn at du blir bare skubbet over ende??

Jeg kan også garantere deg om at du velger å gå på en eller annen tulle diett nå og slanker deg 3-4-5 kg kommer du til å bli utrolig skuffa, fordi du blir ikke seendet ripped ut, du vil bare bli seendet tynnere ut, siden du har så lite muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm til alle. Hva er best av Whey og Tech Nutrition proteinpulver? For jeg ser det er lavere kaloriinnhold i Tech Nutrition.

Som Arild Haugen sa: Det spiller faen ikke noe rolle, det er faen ikke proteintilskudd som skal ha oppmerksomheten i kostholdet, kjøpr den billigeste av de, og bruk mer penger på ordentlig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Tech Nutrition bare et firma som selger proteinpulver, samme som proteinfabrikken? Whey er en spesifikk type protein.

Okei. Ikke meningen å kalle meg selv feit, men jeg føler meg slik i forhold til de andre i klassen min. ENeste jeg som har en del fett på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir rask av å ha muskler, jeg har økt tidene mine på 40,60 og 100 meter etter jeg begynnte å trene tungt med knebøy og markløft+++, jeg kan garantere deg at du blir raskere og en bedre fotballspiller av å trene styrke og spise riktig. Nå er du jo så tynn at du blir bare skubbet over ende??

Jeg kan også garantere deg om at du velger å gå på en eller annen tulle diett nå og slanker deg 3-4-5 kg kommer du til å bli utrolig skuffa, fordi du blir ikke seendet ripped ut, du vil bare bli seendet tynnere ut, siden du har så lite muskelmasse.

Synes du jeg skal følge det nybegynnerprogrammet her på fitnessbloggen da?? Og skal jeg begynne å spise masse mer da? Det jeg føler folk her inne sier til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veit, men jeg har en LANG vei å gå når det gjelds kropp.

Det var et spørsmål til han jeg siterte. Det er et program som heter x-size. (google det så ser du det) Det er trening 4 ganger i uka. RYP er et annet. Jeg synes du skal se på forskjellige og velge det som ser mest attraktivt ut for deg. Alle funker jo, og best om du digger det fordi da tar du i ordentlig når du trener. Du skriver det ikke er nøye med hvilket program, og hvor ofte fordi det er resultatet som teller, men i lengden er det viktig at du liker det du gjør. Ta deg litt tid, eller mye, til å se på youtube-videoer og les om hvordan utføre de forskjellige øvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et spørsmål til han jeg siterte. Det er et program som heter x-size. (google det så ser du det) Det er trening 4 ganger i uka. RYP er et annet. Jeg synes du skal se på forskjellige og velge det som ser mest attraktivt ut for deg. Alle funker jo, og best om du digger det fordi da tar du i ordentlig når du trener. Du skriver det ikke er nøye med hvilket program, og hvor ofte fordi det er resultatet som teller, men i lengden er det viktig at du liker det du gjør. Ta deg litt tid, eller mye, til å se på youtube-videoer og les om hvordan utføre de forskjellige øvelsene.

Tusen takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. Men jeg føler at jeg blir tung og treigt.. Det vil jeg ikke bli, for jeg skal være rask utpå fotballbanen i tillegg.

Skjønner :D Men som sagt, da kan du ikke forvente kroppen på bilde. Et par kg muskelmasse har du allikevel ikke vondt av selv om du er fotballspiller! Bare se på John Carew. Veier vel godt over 100 kg han, og treig er han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er du ikke fora med nok hjelp og tips?! Ikke for å være frekk eller noe, men det får da være grenser på hvor mange tskjeer folk skal stappe i kjeften din.

Edit: Det jeg i grunnen vil frem til er at ikke overtenk alt - just do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er du ikke fora med nok hjelp og tips?! Ikke for å være frekk eller noe, men det får da være grenser på hvor mange tskjeer folk skal stappe i kjeften din.

Edit: Det jeg i grunnen vil frem til er at ikke overtenk alt - just do it!

Jeg er ny, slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...