Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slik så fb-forumet ut da jeg åpnet siden i dag.. Det er også sånn det har sett ut når det har vært problemer tidligere(i logger osv). Nå retta det seg fort opp da (bare reåpne siden), men det er ikke alltid det går. [ATTACH]41210[/ATTACH]

post-206-14440867734449_thumb.png

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Og for å dra i gang denne tråden, så har jeg gjort en forandring som muligens fører til at brukere blir logget ut når det er mye trafikk. Gi beskjed hvis det blir noen problemer med å være innlogget. :watching:

Nei nå har den begynt med det igjen, skal det være slik? Må jeg logge meg inn hver gang jeg har vært inaktiv i mer enn 5 min?:cry:

.....nå logget den meg ut imens jeg skrev det over,.... når jeg trykket på "send svar" fikk jeg beskjed om at jeg måtte være logget inn...skakke være sånn vel?:)

Annonse

Hender det er noen sidevisninger som går tregt om dagen, og brukere som blir logget ut mens vi jobber med det. Forbedringer kommer. Sånn går det når dere tipser alle vennene deres om Fitnessbloggen. :eek:

Hender det er noen sidevisninger som går tregt om dagen, og brukere som blir logget ut mens vi jobber med det. Forbedringer kommer. Sånn går det når dere tipser alle vennene deres om Fitnessbloggen. :eek:

Der ser du hvordan det går når en lager et så genialt Forum! ;)

Gir opp jeg, de siste dagene når jeg har vært innom blir jeg logget ut hvert minutt omtrent...umulig å svare på innlegg når man stadig får beskjed om at man må være logget inn for å kunne gjøre det. Når regner dere med at det blir mulig å gjøre annet enn å lese andres innlegg igjen?

Bedre nå?

Forandret nettopp noen greier som logget ut alle.

Nå skal problemet med at facebookbrukere blir logget ut være borte. Vanlig tid nå er 60 minutter.

Siden skal også være raskere, og det kommer noen flere forbedringer en natt.

Dette er vel en bitteliten bug, men greit å gi beskjed likevel?

Når brukere har byttet navn/nick, så henger det gamle igjen på innlegg brukeren har likt. Men hvis noen liker innlegget, endres det til det nye navnet/nicket. Vanskelig å skjønne? Yes...men jeg har bilder! :p

Her har WHEYcant (nå Lloyd) likt et innlegg før han endret navn/nick: post-7310-14440882339016_thumb.png

Her er etter jeg likte det samme innlegget:post-7310-14440882339296_thumb.png

Annonse

Slik så fb-forumet ut da jeg åpnet siden i dag.. Det er også sånn det har sett ut når det har vært problemer tidligere(i logger osv). Nå retta det seg fort opp da (bare reåpne siden), men det er ikke alltid det går. [ATTACH]41210[/ATTACH]

Vanskelig å finne ut av den der gitt, men jeg skal titte på det om det fortsetter

Dette er vel en bitteliten bug, men greit å gi beskjed likevel?

Når brukere har byttet navn/nick, så henger det gamle igjen på innlegg brukeren har likt. Men hvis noen liker innlegget, endres det til det nye navnet/nicket. Vanskelig å skjønne? Yes...men jeg har bilder! :p

Her har WHEYcant (nå Lloyd) likt et innlegg før han endret navn/nick: [ATTACH=full]54022[/ATTACH]

Her er etter jeg likte det samme innlegget:[ATTACH=full]54023[/ATTACH]

Vet om den. Ca ingen ting å gjøre med det :)

Vanskelig å finne ut av den der gitt, men jeg skal titte på det om det fortsetter

:) Går bedre nå. Hender det går treigt å laste siden innimellom, men da er det som sagt som regel bare å reloade så går det fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...