Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fløte i seg selv er jo ikke så tykt, du skal bruke mer enn en halv flaske per liter melk for å merke noe særlig på konsistensen :)

Det som er sykt er at en GOMAD med denne nye melka ville gitt 200gram proteiner daglig, kun fra drikke :pompous:

WHAT???

brb, kjøper fløte og helmelk imårra.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest johnmf94
Skrevet

vil dette med si at melken inneholder mer tilsetningsstoffer?

Foreløbig pleier jeg å drikke cirka 3-4 pakker tine helmelk i løpet av en uke

Skrevet

Selv kan jeg fint finne på å tylle i meg 3-4 liter med melk, avhengig av dagen. Rekorden er 1.5xGOMAD på en helvetes varm dag på jobb. Denne melketypen må helt klart undersøkes:)

Annonse

Skrevet

Satser tine på personer som er optatt av kosthold om dagen? syns jeg leste noe om at de holdt på og produsere en cottage cheese og kesam med mindre fett igjen også. Men bra da! :D

Skrevet
Satser tine på personer som er optatt av kosthold om dagen? syns jeg leste noe om at de holdt på og produsere en cottage cheese og kesam med mindre fett igjen også. Men bra da! :D

:unsure:

Skrevet
I do not follow.. :p

Asså.. snakka du om mager kesam og mager cottage cheese, eller.. du snakker som om det kommer noe nytt. Eller bare tulla du...? Eller, eller.. Åeeeee!! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...