Gå til innhold

Hjelp! jeg holder på å bli "zyzzet"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette var en ordentlig smart og innovativ tråd. Nå får jeg kartlagt hvem som virkelig er "Zyzz Fænboiz". Og så kan jeg ignorer dem. Så slipper jeg den fantastisk nydelige ordbruken deres som feks " Mirin Kuntz!!!" og " U mad brah! yeah, U mad brah!"

TAKK!

Dette var en ordentlig smart og innovativ tråd. Nå får jeg kartlagt hvem som virkelig er "Zyzz Fænboiz". Og så kan jeg ignorer dem. Så slipper jeg den fantastisk nydelige ordbruken deres som feks " Mirin Kuntz!!!" og " U mad brah! yeah, U mad brah!"

TAKK!

Hvis det er noen trøst, så rydder vi en del av det.

Annonse

TAKK!

oAm35.jpg

Ah..men det spiller vel ingen rolle om man har han som motivatør egentlig -så lenge det funker? Sånn bortsett fra det, så håper jeg alle menn skjønner at det ikke hjelper å se bra ut om man fremstår med den personligheten der. :-P

Eller..det er antagelig litt løgn, for jeg hadde selvsagt valgt en dust som så ut som han, fremfor en dust med spaghettiarmer. OM en dust var eneste alternativet da. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...