Gå til innhold

Hjelp! jeg holder på å bli "zyzzet"

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666
Skrevet

Jeg blir mer og mer motivert av MR zyzz! Ikke talemåten, men kroppen! Faen for en kropp! Men jeg er jo helt imot måten han fremstår som!

WHAT DO I DO? HJELP!

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Skrevet

Er det farlig å bli en zyzz?....:(

Gjest Ukjent666
Skrevet
hva er en zyzz? Bilde?? Link?? Nå ble jeg nysgjerrig!

Folk flest vil nå si " U mirin brah?"

2-2.jpg

Gjest Ukjent666
Skrevet

U mirin Zyzz aesthetics brah?

Hellyeah!

Annonse

Skrevet
Dette var en ordentlig smart og innovativ tråd. Nå får jeg kartlagt hvem som virkelig er "Zyzz Fænboiz". Og så kan jeg ignorer dem. Så slipper jeg den fantastisk nydelige ordbruken deres som feks " Mirin Kuntz!!!" og " U mad brah! yeah, U mad brah!"

TAKK!

Hvis det er noen trøst, så rydder vi en del av det.

Gjest noen123
Skrevet
Hvis det er noen trøst, så rydder vi en del av det.

takk..!

Annonse

Skrevet
Dette var en ordentlig smart og innovativ tråd. Nå får jeg kartlagt hvem som virkelig er "Zyzz Fænboiz". Og så kan jeg ignorer dem. Så slipper jeg den fantastisk nydelige ordbruken deres som feks " Mirin Kuntz!!!" og " U mad brah! yeah, U mad brah!"

TAKK!

oAm35.jpg

Skrevet

Ah..men det spiller vel ingen rolle om man har han som motivatør egentlig -så lenge det funker? Sånn bortsett fra det, så håper jeg alle menn skjønner at det ikke hjelper å se bra ut om man fremstår med den personligheten der. :-P

Eller..det er antagelig litt løgn, for jeg hadde selvsagt valgt en dust som så ut som han, fremfor en dust med spaghettiarmer. OM en dust var eneste alternativet da. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...