Gå til innhold

Lovliggjøre doping?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Armstrong gir opp dopingkampen - VG Nett om Sykkel

Det vil da si at samtlige Tour-vinnere fra og med 1996 til og med 2010 er tatt i doping bortsett fra Pantani og Sastre. Pantani ble aldri tatt, men var full av EPO han også. Og Sastre kjørte på laget til Bjarne Riis...

Armstrong fratas nå alle sine sju seiere, og titlene går til nummer to. Det vil si at nye Tour-vinnere inkluderer bl. a. Ullrich, Klöden og Basso som også er tatt i doping.

tumblr_lnwltqhA7R1qzj7lm.png

Og nei, vi skal fortsatt ikke lovliggjøre doping. EPO er ikke sunt selv om det gir god kondis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armstrong gir opp dopingkampen - VG Nett om Sykkel

Det vil da si at samtlige Tour-vinnere fra og med 1996 til og med 2010 er tatt i doping bortsett fra Pantani og Sastre. Pantani ble aldri tatt, men var full av EPO han også. Og Sastre kjørte på laget til Bjarne Riis...

Armstrong fratas nå alle sine sju seiere, og titlene går til nummer to. Det vil si at nye Tour-vinnere inkluderer bl. a. Ullrich, Klöden og Basso som også er tatt i doping.

tumblr_lnwltqhA7R1qzj7lm.png

Og nei, vi skal fortsatt ikke lovliggjøre doping. EPO er ikke sunt selv om det gir god kondis.

Det jeg aldri har forstått er hvordan folk kan være så naive å tro at dem IKKE er dopa. Dem vinner jo over folk som går ut og innrømmer dem selv har dopa seg. LOL WUT. Hvis noen slår noen som er dopa, ville du ikke anta det er en LITEN sjanse dem faktisk er stappfulle av drit sjøl?

Faen det FRYDER meg at alle romperytterne til Armstrong nå ser dem har tatt feil hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg aldri har forstått er hvordan folk kan være så naive å tro at dem IKKE er dopa. Dem vinner jo over folk som går ut og innrømmer dem selv har dopa seg. LOL WUT. Hvis noen slår noen som er dopa, ville du ikke anta det er en LITEN sjanse dem faktisk er stappfulle av drit sjøl?

Faen det FRYDER meg at alle romperytterne til Armstrong nå ser dem har tatt feil hele tida.

Må egentlig si meg enig i det. Sykkelekspert Johan Kaggestad hyllet "sykkelkongen Lance" og trodde ikke at han var dopet. Selv satt jeg på sofaen som amatør og skjønte hvordan ting hang sammen. Husker også at jeg sendte inn spørsmål til Kaggis og Paasche under Tour de France og spurte om de ikke var litt naive. Men de svarte ikke på det :/

I dag har vi jo Usain Bolt på 100 og 200 meter som knuser tidene til alt av dopede konkurrenter. Yohan Blake er tatt i doping, i tillegg til Justin Gatlin, Dwain Chambers, Tim Montgomery osv., og Bolt er mye bedre enn disse. Skeptisk :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...