ChristinaGJ Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Pepsi max'n står klar på bordet, men drikker Monster Low Carbs atm. Siter
Velvet Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 "ChristinaGJ skrev: Pepsi max'n står klar på bordet, men drikker Monster Low Carbs atm. Hva er det og inneholder den aspartam? Siter
Eileen Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 "Jane skrev: Vann fælt å sunn du skulle være, da ! Siter
Jadzhia Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Godt det er flere enn meg som drikker øl her. Fandens å alene man blir noen ganger Siter
Jane Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 "Eileen skrev: fælt å sunn du skulle være, da ! Haha, jeg drikker ikke alkohol jeg. Eller kanskje en gang i året Jeg kan fint være på fest feks. uten å drikke og folk tror jeg drikker Sier litt om hvor rar jeg er haha. Eller gæærn er vel det jeg blir kalt hele tida Siter
Eileen Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 "Jane skrev: Haha, jeg drikker ikke alkohol jeg. Eller kanskje en gang i året Jeg kan fint være på fest feks. uten å drikke og folk tror jeg drikker Sier litt om hvor rar jeg er haha. Eller gæærn er vel det jeg blir kalt hele tida Naturlig høy haha Nei, men det er en fin egenskap det da , drikker ikke ofte jeg heller, tar meg en drink i ny og ne hjemme i helgene , som kos, men thats it Siter
Jane Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 "Eileen skrev: Naturlig høy haha Nei, men det er en fin egenskap det da , drikker ikke ofte jeg heller, tar meg en drink i ny og ne hjemme i helgene , som kos, men thats it Tror det har noe med energien min å gjøre. Digg å være edru på fest å kjøre hjem Men nå fester jeg veldig sjeldent å da Siter
ChristinaGJ Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 "Velvet skrev: Hva er det og inneholder den aspartam?[/quote Ingredients: i. Carbonated water; ii. Glucose; iii. Citric acid; iv. Sucrose; v. Natural flavoring; vi. Taurine; vii. Sodium citrate; viii. Panax ginseng root extract; ix. Potassium sorbate; x. Niacinamide; xi. Caffeine; xii. Ascorbic acid; xiii. Sodium benzoate; xiv. Potassium; xv. Guarana seed extract; xvi. Sodium chloride; xvii. I-carnitine; xviii. Inositol; xix. Pyridoxine hydrochloride; and xx. Riboflavin Siter
Gjest Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Jeg drikker bare vann akkurat nå Kunne tenke meg en kopp med varm sjokolade,men det skal jeg ikke Roger86 1 Siter
Gjest Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Cola Zero Thesandy, jeg er litt misunnelig nå Siter
Tomt Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 "MoLiNa skrev: Cola Zero Thesandy, jeg er litt misunnelig nå Cola Zero er jo såå godt. Det skal jeg drikke etterpå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.