Gå til innhold

Feit ræv!


Vilma89

Anbefalte innlegg

Ja, jo, jada, men altså. Han motsier seg selv! Og - ER egentlig erfaringene til en stor man særlig overførbare til ei lita dame?

(Unnskyld, jeg skal slutte å krangle nå.)

hvor motsier jg meg selv? at jeg sier at 5x5 ikke er det mest effektive styrkeopplegget om man skal forbrenne fett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen, legg diskusjonen død eller gjør et forsøk på å forklare dere selv på en hyggelig måte, gjerne med kildereferanser. Ingen vits i å bite hodet av hverandre.

Nå er jeg så lei av å ha store fettklumper på rumpe og lår! Spiser supersunt og trener mye, men jeg blir bare tynnere på magen! Nå er magen min supersmal og det stikker ribbein ut, men jeg blir IKKE mindre på armer, rumpe eller lår. Kroppen min ser helt tullete ut nå. Ser ut som jeg har tatt fettsuging, men bare hadde råd til å ta magen. Jeg trenger tips til øvelser som svir av fettet på problemområdene mine!

Hei! Føler du at du har fått den hjelpen du trenger til å komme deg videre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, sånn jeg altid gjør ting er som dette: skal jg ned i vekt, trener jg deretter. mer reps, mer superset, mer dropsett osv. For å forbrenne x 5 mer. Styrken vil uansett holde seg greit men det er snakk om å prioritere det som er målet på veien. Styrken kommer fort tilbake om man vil det når man er i "mål" Høy intensitet ikke minst

Jeg liker å kalle det mengdetrening, MYE mengde:) Ikke alle som tåler, eller klarer dette og sånn er det bare

Man blir ikke svak av å variere litt i de periodene. HVorfor tror så mange det?

Jeg trener da aldri som jeg ville ha gjort om jeg skulle bygget mer. Ting sier seg selv.

Ikke minst skader kommer gjerne på diett av tungeløft.

Dette bare sånn jeg gjør det, men det funker.

Mengdetrening på kaloriunderskudd? Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...