Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Foreleseren vår i overvekt mener at man aldri kan klandre individet for overvekt. Det er hundre prosent gener og vilje/miljø er irrelevant. Spurte om han hadde noe belegg for påstanden? "Det er det rådende paradigmet". AMMAGAAAAHD.

3D0vjvs.jpg

Fortsetter under...

skulle teste min nye kjærlighet til jobb i dag:

1011011_704447826265721_581893835_n.jpg

Men så skulle jeg endre litt på setehøyden, og strammet for hardt. Skrua røyk... =( Så da sto jeg der og stressa med skruer og greier i en halvtime uten å få det fiksa. Til slutt gav jeg opp, fant løpeskoene og løp den (litt for) lange veien til jobb.

En tur som faktisk ble VELDIG bra...så noe positivt kom jo ut av det!

*krysse-fingrene-for-at-verkstedet-har-den-delen-jeg-MÅ-ha*

skulle teste min nye kjærlighet til jobb i dag:

1011011_704447826265721_581893835_n.jpg

Men så skulle jeg endre litt på setehøyden, og strammet for hardt. Skrua røyk... =( Så da sto jeg der og stressa med skruer og greier i en halvtime uten å få det fiksa. Til slutt gav jeg opp, fant løpeskoene og løp den (litt for) lange veien til jobb.

En tur som faktisk ble VELDIG bra...så noe positivt kom jo ut av det!

*krysse-fingrene-for-at-verkstedet-har-den-delen-jeg-MÅ-ha*

Du er så BEIST at metall bare vrenger seg i ditt nærvær! :D

nettopp!!! Fikk typen til å dra innom Spinn for meg i lunsjen (verdens-beste-mann!) og han fortalte historien der..og de kjenner meg jo litt...så d hadde blitt mye latter...! Og de gav meg nå en annen variant som er UMULIG å ødelegge. Høres nesten ut som en utfordring... =/

dagens negative 2: å oppdage at en jo visst har tømt skapet på jobb for "rot" og dermed står uten undertøy og genser... hahaah! En smule kommando i dag, og med en kollegas monstergenser... lol :-)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...