Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er ei liste over hvilke idretter IOC anerkjenner, men som ikke er med i OL:

Olympic sports - Wikipedia, the free encyclopedia

Styrkeløft står faktisk ikke på lista, men når vektløfting er en del av programmet må det vel være mulig å få til etter hvert. Golf blir en del av OL i 2016. Når det deles ut 102 medaljer bare i svømming er det vel rom for f. eks. biljard, snooker og bowling. Hva med sjakk og poker? Håndbak kan vel også nevnes.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10609-hvilke-idretter-savner-du-i-sommer-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrkeløft og håndbak. Då hadde eg sett på.

Håndbak hadde vært knall!

Sjakk kunne jeg aldri tenkt meg og sett på. Orientering hadde vært morsomt om det var mulig å følge løperne gjennom hele ruten, men den er jo litt tøff. Ellers tenker jeg rugby kunne vært litt interessant.

Håndbak hadde vært knall!

Sjakk kunne jeg aldri tenkt meg og sett på. Orientering hadde vært morsomt om det var mulig å følge løperne gjennom hele ruten, men den er jo litt tøff. Ellers tenker jeg rugby kunne vært litt interessant.

Ja rugby hadde også vore nice. Eg forstår ikkje heilt kordan sjakk blei med.

Annonse

Annonse

Tautrekking. Bare for å ha uttak til landslaget.

Det var ein gren i gamle dager. Hadde vore kjekt å ha det igjen. For min del kan dei bytte ut dei fleste idrettene som er i OL no og heller ta inn det vi nevner her. Då hadde eg vore klistret til skjermen.

Det var ein gren i gamle dager. Hadde vore kjekt å ha det igjen. For min del kan dei bytte ut dei fleste idrettene som er i OL no og heller ta inn det vi nevner her. Då hadde eg vore klistret til skjermen.

Jeg tar med ostepoppen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...