Gå til innhold

Hvilke idretter savner du i sommer-OL?


Lame Nordstrom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stemmer også for å få noen av de gamle reglene og øvelsene tilbake, har sjekket Wikipedia, og følgende synes jeg høres ut som en berikelse for dagens olympiske leker:

”Utøverne stilte nakne. ” JA TAKK!!!!

”Homer beskriver premiene som bl.a. bronsegjenstander, rustninger, hester, kveg og kvinner.” Så fint, da kan man jo bytte innbyrdes etterpå hvis man heller vil ha kua enn kjærringa for eksempel.

”Den tids bryting ble avgjort på fallseier, men de hadde også en variant som het Pankration, der alt var lov unntatt å bite, knekke fingrene til motstanderen eller å dra ut øynene.” JA til enkle regler! (Eh, hva med bare å pirke forsiktig på øynene, er det lov?)

”De konkurrerte også i roping, musikk og løping med fullt krigsutstyr.” Bør gjeninnføres! Ja til Kallkauk!

”Tjuvstarter og ulovligheter ble straffet med offentlig pisking og utvisning fra lekene.” Til pass for juksemakerne!

Jøss, nå gleder jeg meg til OL, gitt!!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Raw styrkeløft hadde vært fett.

Enig i det, det blir mer "ekte" å se på uten alle hjelpemidlene. Når drakten tar nesten 100 kilo av løftet synes jeg det blir litt for mye, styrkeløfters gonna hate.

Med styrkeløft i OL kunne til og med Norge tatt medaljer. Snodig det der hvordan vektløfting domineres av Asia og Øst-Europa. USA og vest-Europa er håpløse i vektløfting, men er i verdenstoppen i styrkeløft.

Også teit at ikke proffbokserne ikke får delta i OL. Og at boksing er ulovlig i Norge, haha er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å se hundeagility, eller sporing. Noe med hunder o-o

Det er rart at bowling ikke er med, men jeg ville aldri ha sett på det (med mindre en nordmann er med, akkurat som at jeg aldri hadde sett fekting før i går :p )

Ellers synes jeg det er waaay to much svømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...