Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Outrageous. Selv om jenter på 15-16 synes det er kult med store armer, så skal du ikke vente særlig lenge før jentene ser rart på deg om du har store armer og mindre muskler på resten av kroppen. Bred rygg, større brystkasse og godt trente bein/rumpe derimot vil du nok kunne dra mer fordel av hos det motsatte kjønn :)

Fortsetter under...

Nettopp! Men du som har trent base i lang tid.

Jeg har ganske rutt teknikk i kne, hvor mange sets og reps burde jeg ta? trener med 65-75 i kne

Aldri har jeg trent mark, er fullstendig nybegynner hvordan skal jeg gaa framover?

Det er jo en hel jungel med valgmuligheter, men variasjon vil nok til syvende og sist være det viktigste.

Outrageous. Selv om jenter på 15-16 synes det er kult med store armer, så skal du ikke vente særlig lenge før jentene ser rart på deg om du har store armer og mindre muskler på resten av kroppen. Bred rygg, større brystkasse og godt trente bein/rumpe derimot vil du nok kunne dra mer fordel av hos det motsatte kjønn :)

Dette kan jeg og resten av jentene her bekrefte ;)

sier bare Less is more! De fleste jenter driter i hvor store armer du har, de som evaluerer en gutt utifra cm på armene er som oftest overfladiske bimboer. Hør heller på det de andre har skrevet over og begynn og bygg riktig istede for å sløse tid på curls og extensions. Og en siste ting er gutter med ripped fysisk får ikke alle damene på grunn av de er ripped, det er heller den gode selvtilliten den veltrente fysikken gir dem som gjør at damene liker dem creds til Martin Berkhan. ;)

Det er bare noe damer sier for de er redd for å såre noen. Selvfølgelig liker de en pen kropp like mye som alle andre. Og selvtilliten du får rundt jenter av å være godt trent har veeeldig mye å gjøre med hvordan jenter oppfører seg rundt deg når du er i god form, kontra dårlig form. Dette er hvertfall min erfaring fra å gå fra ganske bedriten form til relativt godt trent.

Det er bare noe damer sier for de er redd for å såre noen. Selvfølgelig liker de en pen kropp like mye som alle andre. Og selvtilliten du får rundt jenter av å være godt trent har veeeldig mye å gjøre med hvordan jenter oppfører seg rundt deg når du er i god form, kontra dårlig form. Dette er hvertfall min erfaring fra å gå fra ganske bedriten form til relativt godt trent.

Er ditt argument siktet inn mot topic?

Seff er en trent kropp bra, men kjipt å ta av skjorta om kun armer trent...

Men seff: husk at triceps er 2/3 av overarmen....Så om overarm er inkludert 3 dager i uka så tilhører 2 av de triceps og 1 biceps.....

Annonse

Nå skal det sies at jeg er drita mens jeg skriver dette, men jeg ønsker en egen "Jegernybgeynngerogtrengerdesperatveiledning" tråd hvor alle de standard spm som kommer opp i denne tråden blir besvart. Om man ser nedover hele treningsprogram tråde n så ser man mange av de samme spørsmålene. Mange blir besvart flerer ganger ila samme tråd pga en mindre intelligent trådstarter, andre får null svar siden de samme spørsmålene er stilt 4-5 ganger i uka og de som sitter på informasjonen til å besvare dem med et faglig grunnlag, rett og slett ikke orker og besvare spørsmålene så mange ganger.

Ikke for å stigmatisere noen eller noe, men det begynner og florere med disse sprøsmålene her.

Gjest Jester
Hvordan skal jeg bygge store armer?

Snakker om set og repetisjoner?

skal jeg ha mange sett? Mange repitisjoner?

Plis en god forklaring \

takk for svar :)

Hei

Nå antar jeg av tråden, din alder og at du sier du er aktiv fotballspiller at du ikke er store karen i kilo. 60ish kilo? Uansett, det finnes helt klart noen ting du kan gjøre for å får større armer, og du har fått endel tips i tråden. Men å tro at du skal få 2 tømmerstokker til armer bare ved å trene armer er nok noe søkt. Du bør trene hele kroppen og bygge hele kroppen, så vil armene følge med. Hvor mange 15-16åringer på 60kg har du sett med enorme armer? Nettopp... Fokuser på de store øvelsene, knebøy, markløft, benkpress, militærpress. Så ha med store kroppsøvelser som Chins/pullups og dips, og videre stangroing, smalbenk osv osv. Dette er det ikke noe "one size fits all" da det avhenger av dager, treningsbakgrunn, mål osv.

Uansett, gjør du dette, trener hele kroppen, så vil armene få mye juling, legger du i tilegg litt direkte armtrening så skjer det ting etterhvert som HELE deg vokser :) Å tro man skal få doble .45 guns ved å ha fyrstikkkropp er urealistisk :)

Kjør på, tren kontinuerlig, spis maten din, sov godt og ikke vær redd for beintrening.

Er ditt argument siktet inn mot topic?

Seff er en trent kropp bra, men kjipt å ta av skjorta om kun armer trent...

Men seff: husk at triceps er 2/3 av overarmen....Så om overarm er inkludert 3 dager i uka så tilhører 2 av de triceps og 1 biceps.....

Det var siktet inn mot påstanden om at det ikke er en veltrent kropp som er tiltrekkende - men selvtilliten du får av å trene ;)

Er helt enig i at å trene bare armene er idioti.

Nå skal det sies at jeg er drita mens jeg skriver dette, men jeg ønsker en egen "Jegernybgeynngerogtrengerdesperatveiledning" tråd hvor alle de standard spm som kommer opp i denne tråden blir besvart. Om man ser nedover hele treningsprogram tråde n så ser man mange av de samme spørsmålene. Mange blir besvart flerer ganger ila samme tråd pga en mindre intelligent trådstarter, andre får null svar siden de samme spørsmålene er stilt 4-5 ganger i uka og de som sitter på informasjonen til å besvare dem med et faglig grunnlag, rett og slett ikke orker og besvare spørsmålene så mange ganger.

Ikke for å stigmatisere noen eller noe, men det begynner og florere med disse sprøsmålene her.

Det man kan gjøre da er å lage et word dokument med standardiserte svar og så copy/paste de inn i hver nye tråd.

Hehe, for all del det du sier er rett. Selvtilitten osv sitter, men man skaffer seg mere oppmerksomhet ved at man har den smuuuuuude kroppen. I min alder, drar faktisk kropper damer. Cm rundt armene har noe og si, jenter tenner vel mest store armer?

LOL! Sorry, måtte bare

Benkpress, Millitærpress, Smalbenk, Dips, Chin-ups, Pull-ups, Barbell-Rows. Jeg holder meg mellom 5-10 reps avhengig av øvelse. Bruker du disse øvelsene (eller noen av de) vil armene vokse! Du får i tillegg Rygg, Bryst og Skuldre med på kjøpet :thumbsup: I tillegg bør du ihvertfall gjøre Knebøy og helst også Markløft. Ikke kast bort tid på egne armdager med Curls, Pushdowns og wristcurls om du er nybegynner! Jeg er ikke mye eldre enn deg (17 snart 18) og ingen jeg kjenner synes en usymetrisk kropp er noe fint. går du rundt på stranda med flere cm rundt armene enn låra får du ingen beundrende blikk.

Men skal du ha større armer er vel det viktigste å spise masse og bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...