Gå til innhold

Træler av styrketrening


Emiliemo

Anbefalte innlegg

(Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne)

Jeg får veldig lett træler pga styrketrnening. Har brukt casall treningshansker til nå(de svarte og hvite), men de begynner å bli veldig slitt å må kastes. Samtidig har de ikke ''hjulpet'' meg nok. Har fått træler igjennom. Det er ubehaglig etter trening og ser VELDIG stygt ut. Er det noen som kan anbefale meg noen treningshansker eller har noen tips? :)

post-2104-14440832114712_thumb.jpg

post-2104-14440832114182_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk av hudfil skal vel hjelpe, selv bruker jeg barberhøvel over. Fikk prøve en hudhøvel med et blad som fungerte veldig bra og ble seende bedre ut om det er litt av hva du ønsker. Så sistnevnte er nok det beste alternativet, si ifra hvis du finner det, selv på jakt etter det. Tror det skal fås på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne)

Jeg får veldig lett træler pga styrketrnening. Har brukt casall treningshansker til nå(de svarte og hvite), men de begynner å bli veldig slitt å må kastes. Samtidig har de ikke ''hjulpet'' meg nok. Har fått træler igjennom. Det er ubehaglig etter trening og ser VELDIG stygt ut. Er det noen som kan anbefale meg noen treningshansker eller har noen tips? :)

[ATTACH=full]10082[/ATTACH] [ATTACH=full]10083[/ATTACH]

Å ikke ha ringer er i hvertfall første tips :p Jeg kjøpte meg hansker, og da ble de borte ! Jippi! 149,- på Gsport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett videoen kan det hende jeg holder feil under strakmarken, men det er fordi jeg sliter veldig med grepet. Det er også disse dagene jeg får verst træl i henda. Greier ikke å bruke reimene mine heller. Må være født dum elns :p

Da kjører du grepstrening :)

Hansker gidder jeg ikke å bruke penger på, heller litt træl da. Mange som sier at grepet blir dårligere av hansker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp hanske, tren grepsstyrke og sist men ikkje minst, bruk eit skikkeleg grep, som demonstrert av Rippetoe over her. Eg fekk sjølv liknande då eg byrja med styrketrening, men dei forsvant fort etter at eg gjekk over til riktig grep.

Hvordan trener man på det a?:oops: Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmer's walk er min favoritt :) Jeg står også mye og bare henger med stanga/ vekter i hendene... Ser litt teit ut, men det har faktisk hatt greit effekt. Nesten trælefri etter at jeg fant ut! Jeg vurderte også hansker, men jeg får (heldigvis) noia av å ha ting på henda.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt dette grepet lenge, der jeg legger stanga i fingrene istedenfor håndflaten, fant det ut selv.

Jeg har fortsatt godt tydelige træler, men det er ingen knekk på de. Jeg tror man ikke blir kvitt trælene så lenge man ikke bruker hansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...