Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Typisk dag ser slik ut:

1) Havregrøt eller Skyr musli (om det er litt tidskrise) + shake.

2) 1 Kyllingfilet + Kesam og Brekkoli.

3) Varmlunsj, typisk pasta, decent carbs stort sett + en salatbolle med brokkoli, gulrot etc.

4) Kyllingfilet + Kesam og mer broccoli

5) Middag varmt måltid noe random alà fisk/kjøtt

6) Kvelds shake og en boks med makrell i tomat (ikke noe brød)

Utenom så drikkes det grønn te og vann på jobb, liker ikke kaffe så det utgår.

Jeg er overhodet ingen kostholds ekspert by any means. Målet mitt er kun å øke i muskelmasse, men har ikke lyst til å se ut som en vandrebiff med muskler og høy fettprosent for det ser nemlig ikke ut.

Bruker å kanskje dra på en pizza på lørdag og skeie litt ut, men stort sett så er dette en veldig standard dag.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Helt greit kosthold det, du kan jo evt kjøre eggevite til frokost isteden for havregrøt, Men spiser du bare pasta til måltid 3? Ikke noe kjøtt?

Det hender, men det er en kantine med varm mat så det er ganske random. De gangene det ikke er noe kjøtt eller fisk bruker å dytte ned 3-4 egg hvorav 2 med plomme.

til frokost, egg /m eller uten plomme og ca hvor mange egg?

Veier ca 68 på 173, så er fortsatt ganske spinkel. :(

Det hender, men det er en kantine med varm mat så det er ganske random.

Da har du rom for og forbedre det måltidet litt om du vil være helt hardcore hvertfall, lage med kylling og broccoli og ta med på jobb/skole.

Er vel ikke så superbra og la den randome kantina avgjøre om du får noe proteiner i måltidet eller ikke.

Det hender, men det er en kantine med varm mat så det er ganske random.

til frokost, egg /m eller uten plomme og ca hvor mange egg?

Veier ca 68 på 173, så er fortsatt ganske spinkel. :(

Ville kjørt 2-3 egg med plomme i så fall dersom målet ditt er å gå opp i vekt og du kan jo godt kjøre i tillegg til havregrøten dersom dette ikke blir for mye. Eventuelt kan du kutte litt ned på havregrynet. Ellers kan du jo legge til en ekstra kyllingfilèt i de måltidene du har det, øke porsjonene med kjøtt og fisk ellers.

Å øke muskelmasse innebærer gjerne å øke vekten også, så mer mat i form av kvalitetsproteiner som du får gjennom egg, fisk og kjøtt er å anbefale.

Nå vet jeg ikke hvor mye du trener så jeg vet ikke helt hvordan du skulle satt opp kostholdet ditt i forhold til dette, men tror ikke det burde være noe i veien med en grov blings til kvelds også.

Ville kjørt 2-3 egg med plomme i så fall dersom målet ditt er å gå opp i vekt og du kan jo godt kjøre i tillegg til havregrøten dersom dette ikke blir for mye. Eventuelt kan du kutte litt ned på havregrynet. Ellers kan du jo legge til en ekstra kyllingfilèt i de måltidene du har det, øke porsjonene med kjøtt og fisk ellers.

Å øke muskelmasse innebærer gjerne å øke vekten også, så mer mat i form av kvalitetsproteiner som du får gjennom egg, fisk og kjøtt er å anbefale.

Nå vet jeg ikke hvor mye du trener så jeg vet ikke helt hvordan du skulle satt opp kostholdet ditt i forhold til dette, men tror ikke det burde være noe i veien med en grov blings til kvelds også.

Hvorfor i allverden skal han kjøre med plomme?

Annonse

Jeg har trent tidligere når jeg var i tenårene noe useriøst, så har kun trent i ca 10 uker etter at jeg begynte igjen. Er nå er 24 så har et greit fundament. Gi meg noen timer skal jeg se om jeg kan få hevet ut noe pics.

Bodybuilding.com - Kris Gethin - Your Trainer And Partner For The Next 12 Weeks! - Bodybuilding.com - Jeg er inne i uke 7, men prøver å få inn knebøy på bein dager om det ikke er der så kjører den ikke helt slavisk. Det blir gjerne 5 økter i uken, noen uker 6 og andre 4 økter.

Hvorfor i allverden skal han kjøre med plomme?

Hvorfor i all verden ikke?

Tenkte spesielt på dersom han vil øke inntaket av kalorier, og dessuten er jo egg i seg selv propp full av vitaminer og mineraler. De fettløselige vitaminene som A, D og E finnes primært i eggeplommen.

Lurer også på om det er anbefalt med shake + banan etter trening eller om jeg skal kutte ut bananen.

Raske karbohydrater etter trening er bra og det er vel så viktig å få i seg dette etter trening som proteiner spør du meg.

Annonse

Liker du banan? Ta deg gjerne en etter trening. Hvor mye du får i deg over dager og uker bestemmer om du går opp i vekt eller ei, ikke om du får i deg den ene bananen.

Ja apeloff er helt fint, liker det godt jeg.

edit typo.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...