Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta?!!!

Trodde det var deg først!:p Viste ikke det var mulig faktisk :confused:

Neida, det er en jente :) Grei form for å si det sånn !

Neidu, så god form har jeg ikke vært i enda. Men blir spennende å se hvordan jeg blir før konkurranse

Btw..... hva får deg til å tro at jeg har piercing i navlen?!!?! :p

Annonse

Oj, hun dama hadde veldig store og synlige årer. Er det sunt? Da jeg hadde litt lavere fettprosent hadde jeg veldig synlige årer på magen selv og lurte på om det var bra eller ikke. Var redd jeg skulle bli seende ut som hun på bildet fordi jeg trodde det kanskje ikke var bra. Men her inne tenker man annerledes skjønner jeg. Godt er det. Jeg synes det er helt ok, men når de er tykke som hos henne er det litt ekkelt. Jeg har ikke så tykke årer. Hva kommer det av at noen har tykkere årer? Og hvorfor synes ikke årene på han magre fyren?

Oj, hun dama hadde veldig store og synlige årer. Er det sunt? Da jeg hadde litt lavere fettprosent hadde jeg veldig synlige årer på magen selv og lurte på om det var bra eller ikke. Var redd jeg skulle bli seende ut som hun på bildet fordi jeg trodde det kanskje ikke var bra. Men her inne tenker man annerledes skjønner jeg. Godt er det. Jeg synes det er helt ok, men når de er tykke som hos henne er det litt ekkelt. Jeg har ikke så tykke årer. Hva kommer det av at noen har tykkere årer? Og hvorfor synes ikke årene på han magre fyren?

synlige blodårer overalt er vel ikke usunt, men veien dit er kanskje mer usunn vil jeg tro. Harde dietter, mye trening osv. Men nå holder de ikke denne formen lenge heller da:)

Neida, det er en jente :) Grei form for å si det sånn !

Neidu, så god form har jeg ikke vært i enda. Men blir spennende å se hvordan jeg blir før konkurranse

Btw..... hva får deg til å tro at jeg har piercing i navlen?!!?! :p

hahaha! så ikke piercingen med det første, la jo bare merke til den syke fysikken :p

Annonse

Oj, hun dama hadde veldig store og synlige årer. Er det sunt? Da jeg hadde litt lavere fettprosent hadde jeg veldig synlige årer på magen selv og lurte på om det var bra eller ikke. Var redd jeg skulle bli seene ut som hun på bildet fordi jeg trodde det kanskje ikke var bra. Men her inne tenker man annerledes skjønner jeg. Godt er det. Jeg synes det er helt ok, men når de er tykke som hos henne er det litt ekkelt. Jeg har ikke så tykke årer. Hva kommer det av at noen har tykkere årer?

Størrelse på årer er ofte genetisk, men bruker man ulovlige preparater får man ofte større årer. Man kan også få denne effekten til en viss grad av noen type kosttilskudd, men til MYE mindre grap. Men det er ganske lett å avsløre folk som bruker ulovlige preparater på blodårer, spesielt brachial venene ;) Men slike blodårer som den Katka Kyptova har er ikke sunt nei. Fettprosenten er latterlig lav :p Selv om jeg syntes det er helt fantastisk awesome.

Fettprosenten er latterlig lav :p Selv om jeg syntes det er helt fantastisk awesome.
Takk for utfyllende svar og kuult at du synes det er fint. Det er alltid noen som liker hvordan en ser ut uansett hvordan en ser ut. Det er godt å vite for alle. Aldri noen grunn til å gjemme seg, ihvertfall ikke om man klarer å se ut slik man ønsker selv, og føler at ens utseende viser hvem man er. Jeg kan f.eks ikke være lubben og gå i skjørt. Det er bare ikke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...