Gå til innhold

Billig bulk - mulig?


Fredrik

Anbefalte innlegg

Heiii <3

Trenger å øke inntaket litt, og helst senke kostnadene. Men som student er det gjerne pengene det står på, så kcal/krone er litt viktig. Noen av dere som ligger på omtrent 3300 kcal daglig som vil dele litt hva dere spiser? Jeg ser for meg å bruke endel kyllingkjøttdeig, ris, helmelk til shakes og havregryn, og muligens også drikke ren olje. Hva tenker dere, hva er deres triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svin som nevnt over. Ellers tror jeg du gjør de beste funnene i frysedisken hva gjelder protein. Frosne kyllingfileter hos Kiwi, laks, osv.

Havregryn med H-melk og proteinpulver funker bra, gjerne med litt bær i også. Olivenolje over risen, så renner kaloriene inn.

EDIT: Da utgår kyllingfilet fra Kiwi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicolai Roness

Noen som vil sette opp et eksempel på en hel dag med 3300 kcals? Jeg er også ute etter "billig" varianten, men holder meg til helvete unna First Price sei... fyf....!

Tror ikke jeg klarer å spise helt etter PF, så alle forslag mottas med takk (PF og ikke-PF)

jeg skal ha i meg 150 gr prot. 80 gr fett. 150-200 gr karbo (trur eg, om jeg har forstått Master Bøe korrekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kilos poser med jasminris fra Rema 1000. Der har du 20000 kcal for 50 kr. Er jo karbohydratene de fleste skrur opp på bulk.

Stekt ris med tunfisk er billig kveldsmat :)

Fårikålkjøtt koster 50 kr pr kg på rema 1000 og får er sunnere fett enn gris og okse da de ikke spiser så mye kraftfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville aldri inntatt den shaken, men faktisk så kjenner jeg noen som bulker på den måten. En kilo nøtter i blender med gainer, melk, fett og mye annet dritt. Kroppen rister godt etter en sånn shake :p

Hehe, det er bra! Håper det funker for dem. Lesere av fitnessbloggen burde vite bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...