Gå til innhold

Susanne Eman ønsker å bli verdens tykkeste brud


Gjest xxxxxx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xxxxxx
DAFUQ, det flørtande blikket på slutten av videoen der!!?? Kommer ikkje til å få sova i natt :(

.... Ble redd hun skulle ta middagen min nå:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Hvis jeg planla det så kunne jeg sikkert klart 30K på 1 laang dag, men jeg vil jo ikke det...:p

Det har eg vanskeleg for å tru. Med mindre du er i stand til å tylle olje ned på høgkant utan å kaste det opp igjen 10 sekund seinare (tvilsomt). 30 000 kcal er ekstremt mykje mat. Ein ting er at det er 10 gonger så mange kaloriar som ein godt vaksen mann som trener har behov for, noko anna er at du ikkje har magemål til å fylle opp nok. Du måtte nok gått for mest mogleg feitt, men likevel trur eg ikkje du hadde hatt sjanse.

For min del hadde det vore mat for ei og ei halv veke i løpet av ein dag. Det går ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Det har eg vanskeleg for å tru. Med mindre du er i stand til å tylle olje ned på høgkant utan å kaste det opp igjen 10 sekund seinare (tvilsomt). 30 000 kcal er ekstremt mykje mat. Ein ting er at det er 10 gonger så mange kaloriar som ein godt vaksen mann som trener har behov for, noko anna er at du ikkje har magemål til å fylle opp nok. Du måtte nok gått for mest mogleg feitt, men likevel trur eg ikkje du hadde hatt sjanse.

For min del hadde det vore mat for ei og ei halv veke i løpet av ein dag. Det går ikkje.

Har greid 10.000 på en dag i gamle dager uten å være stappa, og hadde jeg ikke vært så glad i kroppen min så hadde jeg forsøkt det. Kanskje en gang når drømmekroppen er på plass;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I'm your average gal next door who just happens to have a body to match the size of her personality. I've never been completely thin, though I have been just under the chunky side. Growing up I wrote a letter to my dad; and in it I told him that my favorite subject in school was lunch. Who would have guessed? Throughout school I was always a top student. I graduated high school in the top ten percent of my class. I was about 300 pounds then. Later I also attended a couple semesters of college. From the time I was 20 to the time I was 30, I went from 300 pounds to 500 pounds. This weight wasn't intentionally gained.

Though, I noticed that I liked the way the weight felt, and the way my body was filling out. Then, one day at 30 years old I was surfing the net. I came across a dating banner for SSBBW's. I had never heard that term before. I decided to find out what it meant. That one add got the ball rolling for me. I found out about FA's and the world of larger women. I was impressed and excited. Deep down I had always known I wanted to be fat, but I thought I was alone in this feeling. I began to look into how fat other people were able to become, how they did it, side effects, and whether it could be done in a safe and healthy manner. The more I learned, the more I wanted to let go and gain weight.

So, at 500 pounds I decided I was ready. It wasn't until several pounds later that I began to feel the freedom and the absolute joy of being fat and getting fatter. The more weight I put on the better I felt, and the more confidence I seemed to gain. I began to change the way I did things according to my weight. I wasn't out running marathons by any means, but I tried to stay as active as possible. I began to eat just a bit more each day than the previous day. Before I knew it I was 700. I'm still very healthy, very mobile, and active. I'm looking forward to pushing the limits and seeing just how fat I can get. It's hard to put into words what it feels like.

The way my body moves on its own, yet with me is poetry in motion. Being this size has caused me to have to take life slower, That enables me to enjoy alot of life's little things that most people are so busy they over look. There is a bit of rebellion to being my size. I mean after all aren't we taught that you aren't supposed to be fat? I love marching to my own beat and thinking outside of the box. Not that there would be a box big enough to put me in either size wise or size wise relating to my personality. :) Being this fat has given me a feeling of total freedom and not only self acceptance but confidence. I wish other women could find the freedom that unlocks that within themselves.

Squishy hugs,

Susanne Eman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
I'm your average gal next door who just happens to have a body to match the size of her personality. I've never been completely thin, though I have been just under the chunky side. Growing up I wrote a letter to my dad; and in it I told him that my favorite subject in school was lunch. Who would have guessed? Throughout school I was always a top student. I graduated high school in the top ten percent of my class. I was about 300 pounds then. Later I also attended a couple semesters of college. From the time I was 20 to the time I was 30, I went from 300 pounds to 500 pounds. This weight wasn't intentionally gained.

Though, I noticed that I liked the way the weight felt, and the way my body was filling out. Then, one day at 30 years old I was surfing the net. I came across a dating banner for SSBBW's. I had never heard that term before. I decided to find out what it meant. That one add got the ball rolling for me. I found out about FA's and the world of larger women. I was impressed and excited. Deep down I had always known I wanted to be fat, but I thought I was alone in this feeling. I began to look into how fat other people were able to become, how they did it, side effects, and whether it could be done in a safe and healthy manner. The more I learned, the more I wanted to let go and gain weight.

So, at 500 pounds I decided I was ready. It wasn't until several pounds later that I began to feel the freedom and the absolute joy of being fat and getting fatter. The more weight I put on the better I felt, and the more confidence I seemed to gain. I began to change the way I did things according to my weight. I wasn't out running marathons by any means, but I tried to stay as active as possible. I began to eat just a bit more each day than the previous day. Before I knew it I was 700. I'm still very healthy, very mobile, and active. I'm looking forward to pushing the limits and seeing just how fat I can get. It's hard to put into words what it feels like.

The way my body moves on its own, yet with me is poetry in motion. Being this size has caused me to have to take life slower, That enables me to enjoy alot of life's little things that most people are so busy they over look. There is a bit of rebellion to being my size. I mean after all aren't we taught that you aren't supposed to be fat? I love marching to my own beat and thinking outside of the box. Not that there would be a box big enough to put me in either size wise or size wise relating to my personality. :) Being this fat has given me a feeling of total freedom and not only self acceptance but confidence. I wish other women could find the freedom that unlocks that within themselves.

Squishy hugs,

Susanne Eman

Lenge siden jeg har lest så mye forbanna tull på en gang altså....

omnomnom-cake.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er er bare insane! Synes det er så , vet ikke hva det riktige ordet er, teit? respeltløst? ovenfor det ansvaret de har for den kroppen de har fått. Selvfølgelig skal ikke alle se lik ut og noen er ganske fin med noe ekstra ( det er ikke det som er viktig). Poenget mitt er hvertfall at de kan ha helsen sin i behold og være glad for at de har fått live og ikke ødelegge det.

Kjenner bare jeg blir hissig jo mer jeg tenker på det. Det finnes annet enn mat her i verden! og de der mennene som liker å se damene sine vokse og mat dem under sex, er bare noe i veien med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og de der mennene som liker å se damene sine vokse og mat dem under sex, er bare noe i veien med!

Akkurat det tror jeg handler mye om ett sinnsykt kontrollbehov. Så lenge de mater dem til de ikke kan gå eller stå så har de full kontroll på hvor de er også, også vet de at ingen andre kommer og tar henne fra dem. Greit nok å like dem med litt ekstra bagasje på, men det er forskjell på litt ekstra kosekilo og det å dra rundt på en ekstra ku på kroppen.

De kan jo ikke ha sex med de?? Må jo være helt umulig å komme langt nok inntil til å komme seg inn?:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene har et sykt forhold til mat og egen kropp. Det er helseskadelig og dødelig å være så store. De må jo være klart syke, som med andre spiseforstyrrelser. Og jeg skjønner ikke at disse såkalte feederne får holde på, det er jo ikke noe bedre enn å sultefore et menneske,selv om de tydelig liker det, så ødelegger de livet til et annet menneske med å holde på sånn. De utnytter et menneske med et sykt sinn som ikke vet sitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...