Ojive Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 og hva er målvekta? Jeg føler meg egentlig "ferdig nok" nå, men av ren nysgjerrighet prøver jeg å gå ned til 78 og se om jeg kan fjerne det siste rundt magen (det typiske mannlige "beltet"). Men jeg går ikke noe lavere enn det. Skjer det ingenting rundt 79-78, så snur jeg SlayerDad, fitflyer og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Våknet til melding fra han som eier Compact kettlebells, og han vil sponse meg med løfte-belte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 78,7 kg! CamillaO, Ole Andreas, Tutogkjør og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/varsler-mildvaer-til-jul/a/23301920/ HEEELT greit for meg! Monarc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/varsler-mildvaer-til-jul/a/23301920/ HEEELT greit for meg! Her er det skikkelig høstvær nå med høljeregn og vind, og mer skal det bli i løpet av fredag/lørdag med mulighet for årets første høststorm, and I like it fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 MEETUP IDAG. GIIIIIIIIIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Cilly og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Påmeldingen til Sentrumsløpet er åpnet, yesss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Fikk en care package av en kompis i USA. [ATTACH=full]150993[/ATTACH] Hellige guds moder, det der fremmer sikkelproduksjonen på en stakkar. Åssen klarer du å IKKE eta alt på en gang? For det hadde jeg klart - lett… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Fått jobb. Stillingen lyder som følger: Konsulent medisinsk teknologi Jøss, grattis da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliemo Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bestod første labjournal hadde dødd om jeg måtte gjort den om igjen .. CamillaO, Tutogkjør, Tonje_86 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovisa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har fått frontknebøy inn i neste fase av piriformisrehab-programmet mitt som byrja i dag! Bøøøøøy!!! Og om 6 veker blir det kanskje vanleg knebøy og markløft!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaO Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hellige guds moder, det der fremmer sikkelproduksjonen på en stakkar. Åssen klarer du å IKKE eta alt på en gang? For det hadde jeg klart - lett… Åjoda, hadde nok klart det lett jeg også. Men, moderasjon er tingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRainicorn Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har sendt mail til Lørenskog Atletklubb! Var dritnervøs før jeg trykte på send, hater å gjøre sånne ting. Men jeg VIL bli flink i oly Aurelius, Pons, Tutogkjør og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctic Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 For å gjøre en sykt lang, komplisert og smertefull historie veldig kort - jeg får, i en alder av 26, oppleve det privilegium som er mulighen til begynne livet helt fra scratch i en del av landet jeg alltid villet bo, og jeg kommer meget bra ut av hele prosessen på alle felt <3 Skjebnen noen ganger, ass Aurelius, Tutogkjør, Monarc og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Åjoda, hadde nok klart det lett jeg også. Men, moderasjon er tingen! Moderasjon ja… tøft gjort å moderere seg her da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillestoreS Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Litt selvskryt er vel innafor på en fredag? 1. Gode tilbakemeldinger på spinningtimen jeg var vikar for i morges 2. En av deltakerne på timen sa det er tydelig at jeg trener mye og at jeg ser bra ut:D Tonje_86, Tutogkjør, SlayerDad og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilly Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Har sendt mail til Lørenskog Atletklubb! Var dritnervøs før jeg trykte på send, hater å gjøre sånne ting. Men jeg VIL bli flink i oly Det har jeg gjort også!! For å spørre om prøvetime!! Yeay! Aurelius, fitflyer og LadyRainicorn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Litt selvskryt er vel innafor på en fredag? 1. Gode tilbakemeldinger på spinningtimen jeg var vikar for i morges 2. En av deltakerne på timen sa det er tydelig at jeg trener mye og at jeg ser bra ut:D Ja, det er innafor! Det må da jaggu være lov til å være litt fornøyd når andre kommer med gode tilbakemeldinger. Kjempeflott:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilly Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dagens glade - hyttetur etter jobb med "gamle" kolleger (altså fra gamle jobben)! Topptur i morgen (det blir morgendagens glade - satser på strålende vær), og GRATIS starbucks-kaffe på jobben i dag (hihihi!) (Ikke det at Starbucks liksom er høydaren, men gratis liker vi uansett) For ikke å snakke om ett hyggelig FB-treff i går, som dessverre ble altfor kortvarig for meg Tonje_86, SlayerDad, CamillaO og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRainicorn Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Eneste i klassen med høy måloppnåelse i biologi til nå! CamillaO, Tutogkjør, Pons og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.