Gå til innhold

Franskpress


Shake90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne involverer flere deler at triceps og er derfor (i mineøyne ihvertfall) bedre enn det som kalles franskpress...

25983467

Jeg begynte med denne måten etter at jeg så den videoen. Liker den mye bedre enn franskpress (til pannen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ikke domt, får jo lengre arbeidsvei og mer aktivisering. Men det er vel ikke meningen å slippe vekten rett ned? Syns det ser ut som han bare slipper den ned, skulle tro det skal utføres med litt mer kontroll?

Skal prøve den i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel få som har så mye kontroll som Rippetoe ja :cool:

Lenge siden jeg har sett videoen, bruker bare å linke til den i relevante diskusjoner. Vil tro at det som oppfattes som slipping av vekta er for illustrasjon av øvelsen.

Uten å høres ut som en weirdo vil jeg påstå at etter implementering av denne øvelsen har armene vokst i en større rate enn før... I den grad de vokser noe som helst :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt, denne skal prøves som erstatning for franskpress. Har faktisk kjent litt på at franskpress tar utelukkende nært albuen på trices(har sikkert et navn), har vært på utkikk etter en øvelse som aktiverer hele triceps. Keep the tips coming:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...