Gå til innhold

FiveFingers-love!


Gjest ekko

Anbefalte innlegg

Enig med Loues. Er "full" platfot selv, og hadde tidligere kneproblemer, men merket lite til da jeg begynte å trene i tights, og enda mindre(skjer svært sjeldent) da jeg fikk meg mine VFF "Speed"(tror hvertfall de heter det.

Jeg prøvde borrelåsmodellene, men følte ikke disse satt like bra på som med lisser. Hva syns dere egentlig om borrelåsen?

Jeg hadde tidligere litt problemer med knærne og leggene etter en stund i vanlige sko, dette har jeg ikke kjent noe til i det hele tatt (utenom muskelvondt av litt brå overgang til VFF..) etter jeg har begynt å gå med VFF til vanlig.

Jeg syns skoa sitter veldig bra! Har ikke tenkt over at noe er ubehagelig eller feil med borrelås, men jeg har ikke prøvd med lisser da. Vil tro det er litt individuelt ettersom ikke alle har like føtter eller helt samme måte å bevege seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan herved bekrefte at det går supert å spille fotball med VFF! :D Hihihi, i alle fall om man ikke tenker på langsiktig slitasje.. Er veldig digg å spurte i og kommer dermed lett frem og tilbake på banen når man spiller midt. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

høres fantastisk ut dette. men jeg er så utålmodig at jeg lurer på om jeg rett og slett ikke klarer og bruke så lang tid på tilpassingen-og dermed får vondt og gir opp?. men hvordan er det for dere når dere nå bruker vanlige sko innimellom? blir det vondt etterpå? jeg kan ikke gå med slike sko på jobb. dvs. jeg nekter-fordi skoene mine er en såpass stor del av stilen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres fantastisk ut dette. men jeg er så utålmodig at jeg lurer på om jeg rett og slett ikke klarer og bruke så lang tid på tilpassingen-og dermed får vondt og gir opp?. men hvordan er det for dere når dere nå bruker vanlige sko innimellom? blir det vondt etterpå? jeg kan ikke gå med slike sko på jobb. dvs. jeg nekter-fordi skoene mine er en såpass stor del av stilen min;)

Skal du løpe eller trene styrke i de? Vanlig aktivitet og styrketrening var ikke noe problem for meg, det er løpe delen jeg måtte tilpasse på. Så, om du ikke skal løpe mye tror jeg det bare er å peise på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som kan dette, jeg vurderer å gå til innkjøp, men det finnes jo så vilt mange forskjellige modeller! Har dere noe å anbefale?

Selv har jeg disse (Komodosport):

FF60605XW.jpg

Og disse (KSO Treksport):

FF3K30F1W.jpg

Jeg er uten tvil mest fornøyd med Komodosport. Syntes KSO Treksport gir en kjip, plastaktig følelse sammenliknet med Komosport. Det skal fortsatt nevnes at KSO Treksport er gode sko, men Komodosport'en er den skoen jeg liker best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan dette, jeg vurderer å gå til innkjøp, men det finnes jo så vilt mange forskjellige modeller! Har dere noe å anbefale?

Hva tenker du primært å bruke de til?

Jeg har KSO Trek og KSO Treksports. Jeg har brukt begge på trening, men syns vel egentlig at KSO Trek egner seg best for utebruk i skog, mark og til fjells, mens KSO Treksports er mer til lettere bruk som innetrening og vanlig bruk til daglig. KSO Trek har også ekte skinn, mens KSO Treksports virker som er laget i utelukkende syntetmaterial. Den sistnevnte stinker fortere. :D

Det ser ikke ut som om VFF lager KSO Trek lenger. Synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk blir vell litt varierende. Både styrke og ut i skog og mark. Jeg så litt på KSO, den så veldig grei ut, og virka som den kan brukes til det absolutt meste. Har du noen erfaring med den?

Jeg har ikke prøvd den selv, men jeg har sett flere som bruker den. De har ment de var veldig bra. KSO står for Keep Stuff Out, og de er godt egnet til utebruk. Man slipper å få smågrus inn i tålommene, som gjør veldig vondt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...