Gå til innhold

FiveFingers-love!


Gjest ekko

Anbefalte innlegg

Lurer på å skaffe meg et par vff's til styrketrening, samt innetrening som basket og fotball og slikt. Er det komodosport folk pleier å gå for da eller? Ekstrem forskjell på ls og ikke ls? Tenker også å skaffe meg et par til uteaktiviteter som basket, fortball, volleyball, lett løping på grus og asfalt og kanskje en skogtur i ny og ne. Komodosport da også eller? Det er jo over 9000 forskjellige typer, og alle ser like ut:mad::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på å skaffe meg et par vff's til styrketrening, samt innetrening som basket og fotball og slikt. Er det komodosport folk pleier å gå for da eller? Ekstrem forskjell på ls og ikke ls? Tenker også å skaffe meg et par til uteaktiviteter som basket, fortball, volleyball, lett løping på grus og asfalt og kanskje en skogtur i ny og ne. Komodosport da også eller? Det er jo over 9000 forskjellige typer, og alle ser like ut:mad::p

Jeg har vært veldig fornøyd med mine Komodosport til både inne- og utetrening. Innendørs brukes de til blant annet styrketrening og crossfit, mens ute blir det til løping og cross.

Is og ikke is er det stor forskjell på ja! Landet langflat i en sving her en gang :eek: Men fant ut at et par brodder utenpå skoene gikk veldig fint. Ikke særlig behagelig de få meterne jeg måtte løpe på asfalt, men resten av løpeturen gikk det veldig fint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is og ikke is er det stor forskjell på ja! Landet langflat i en sving her en gang :eek: Men fant ut at et par brodder utenpå skoene gikk veldig fint. Ikke særlig behagelig de få meterne jeg måtte løpe på asfalt, men resten av løpeturen gikk det veldig fint =)

is regner jeg med at det er endel forskjell ja. Jeg tenkte mer på modellen komodosport ls, og komodosport. Den ene koster 100 kr mer i norske butikker. Kan ikke si at jeg helt ser den store forskjellen på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is regner jeg med at det er endel forskjell ja. Jeg tenkte mer på modellen komodosport ls, og komodosport. Den ene koster 100 kr mer i norske butikker. Kan ikke si at jeg helt ser den store forskjellen på de.

Haha, LS og ikke is ja :giggle:

LS har snøring mens vanlig Komodosport lukkes med borrelås. Om man er veldig høy over risten er det kanskje en fordel med LS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde bikila idag, og de passer greit. Litt mye plass i de andre tærne enn storetåa, men det må man vel kanskje regne med. Det som var merkelig, var at den venstre lilletåa mi gjorde sykt vondt. Den ligger til vanlig litt inn under de andre tærne, men nå ble den jo presset ut. Au! Er det noe som går seg til?

Er det forresten like størrelser på alle modellene? Jeg prøvde jo bikila, men vil en komodosport også passe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bikila idag, og de passer greit. Litt mye plass i de andre tærne enn storetåa, men det må man vel kanskje regne med. Det som var merkelig, var at den venstre lilletåa mi gjorde sykt vondt. Den ligger til vanlig litt inn under de andre tærne, men nå ble den jo presset ut. Au! Er det noe som går seg til?

Er det forresten like størrelser på alle modellene? Jeg prøvde jo bikila, men vil en komodosport også passe da?

Det er vel litt uvant når tærne ikke lenger ligger i press og deformeres av de smale skoa som moten de siste ørten åra sier man skal bruke.. Men sykt vondt, det har jeg ikke vært borti selv.

Størrelsene er litt ulike, du må se på størrelsesmålene da alle går ut i fra din lengde på foten fra hæl til lengste tå. Jeg gikk ut fra dette når jeg bestilte mitt første par (bikila) over nett, og det passet som fot i hanske. Mine kso trek sport er en smule trangere og ikke like behagelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt uvant når tærne ikke lenger ligger i press og deformeres av de smale skoa som moten de siste ørten åra sier man skal bruke.. Men sykt vondt, det har jeg ikke vært borti selv.

Det gjorde bare vondt på den venstre foten, ikke høyre. Tror muligens venstre foten min er en smule større, for jeg har sliti litt med at storetåa butter litt inn i fronten av noen andre sko jeg har. Det blei litt mindre vondt etterhvert da, og damen i butikken sa at det bare var bra at den blei pressa litt ut. Tror jeg bestiller et par komodosport og tester ut over et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er skikkelig under vurdering av å skaffe meg fra XXL neste gang jeg er i Trondheim.

De har vel KSO og KSO Sport Trek såvidt jeg kan se fra nettsidene.

Aller mest blir jeg nok å bruke de til styrketrening, gåturer etc, men og kanskje noen skogsturer i ny og ne.

KSO ST er jo beregnet for røffere bruk, men blir de for tykke og "umulige" for vanlig gåing, styrketrening etc?

Eller duger vanlig KSO til alt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det blir å vurdere de der for å erstatte mine KSO TS etterhvert. rev hull i ene stortåa, og synes de er generelt ikke så gode å ha på som bikila, altfor stive.

bruker mine 2 år gamle bikila kun som innesko på gymmet nå. Babyblå sko..

Jeg har Bikila LS, det er mitt første og eneste par hittil, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men de er fantastiske :D

Ønsker meg et par speed next. Til hverdagsbruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...