Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen dager sliter jeg maks med motivasjonen for å ikke springe ned på Rema og handle en syndig kilo med smågodt..

Hva er dine beste motivasjonstips, evt bilder som får deg til å avstå fra vår syndige natur?

Jeg ser selvsagt på de sykt inspirerende "før/etter" bildene.

Og endel av de skikkelige proffene her inne. Men ikke minst endel på de som har holdt seg unna Burger King på en god stund..

post-11069-14440857753457_thumb.jpeg

Fortsetter under...

Har ikke så mye tru på sånne motivasjonstips osv, når jeg spiser feks kylling og brokkoli så føler jeg at jeg blir shredded. det motiverer meg :p og tanken på at jeg skal bli shredded as fuack er nok motviasjon, zyzz kan også være en motiverende faktor med mindre du er hater.

Annonse

Jeg får aldri lyst til å kjøpe masse snop fordi jeg spiser tre ganger om dagen et måltid med nok fett, proteiner og karbo i til at jeg er tilfreds. Og motivasjonen til å holde et strengt kosthold er at jeg føler meg dritt om jeg ikke er slank.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...