Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, det er ikkje mine mega testo calves viss nåken skulle tru det. Beklager misforståelsen! Bare fyrte opp nåken boleleggar for å hiva litt bensin på "konsekvenser av bildebruk"-bålet (trololol) :ninja:

Forøvrig er eg totally extremely enig at det er latterlig å trena legga. Kulare med massiv overkropp og pipestilkar ala han gay parade-duden her:

post-3642-1444085925949_thumb.jpg

Haha, det er ikkje mine mega testo calves viss nåken skulle tru det. Beklager misforståelsen! Bare fyrte opp nåken boleleggar for å hiva litt bensin på "konsekvenser av bildebruk"-bålet (trololol) :ninja:

Forøvrig er eg totally extremely enig at det er latterlig å trena legga. Kulare med massiv overkropp og pipestilkar ala han gay parade-duden her:

[ATTACH=full]33203[/ATTACH]

Overdelen var jo sprek den! burde hatt bukser tho... :p

Annonse

Hey! DET var det DU som sa! Men jeg kanke klage på alt , over alt, hele tida heller :p En får væra som en ær, nårn itte vart som en sku! :rofl:

Når en itte vart som en sku!:rofl: Godt vi ikke er alle like nei ..men går da an å gjøre litt endringer her og der!:p

Annonse

Når en itte vart som en sku!:rofl: Godt vi ikke er alle like nei ..men går da an å gjøre litt endringer her og der!:p

Forskjeller må det være, og takk gud for at det er sånn a gitt!! :) Jobbe med det man har fått utdelt, både inni og utapå enkelt og greit :)

[ATTACH=full]33203[/ATTACH]

Jeg synes at et treningsprogram uten tåhev ikke er et fullverdig treningsprogram. Da er det nesten så ille at man bare kan la være trene. Alle nybegynnere burde legge hovedfokus på sittende og stående tåhev, litt shrugs og spe på med biceps curls og sit-ups for å få med hele kroppen. Fokus på de viktigste musklene vet du. Skulle det være noe tid igjen kan man jo vurdere baseøvelser, men det er det vel neppe etter all tåhevinga.

Jeg synes at et treningsprogram uten tåhev ikke er et fullverdig treningsprogram. Da er det nesten så ille at man bare kan la være trene. Alle nybegynnere burde legge hovedfokus på sittende og stående tåhev, litt shrugs og spe på med biceps curls og sit-ups for å få med hele kroppen. Fokus på de viktigste musklene vet du. Skulle det være noe tid igjen kan man jo vurdere baseøvelser, men det er det vel neppe etter all tåhevinga.

Enig!!! Leggar er så 2009! Det som gjelder i år er slanke, flotte leggar som passer inn i dei lyseraude slim-fit-chinosane dei selger på Carlings DROPP LEGGTRENINGA FOLKS!!

Regner med du vil utdype dette noe mer? Mener du det er "USELESS" å trene leggene inviduelt for styrken sin del, for hypertrofi eller bare generelt? Har du noe erfaring her som tilsier at det er tull eller mener du det er tull bare fordi du mener det?

Synes nesten du bør utdype dette når du kommer med slikt :) Tviler forresten på at sprintere trener mye isolasjonsøvelser for legger, men det kan jeg ikke dokumentere noe. Bare en tanke.

Jeg trener ikke legger direkte heller forresten, men mange på forumet har erfaringer som tilsier at det absolutt kan være lurt.

Er trening av legger egentlig nødvendig? | Fitnessbloggen Forum

vell hvis man trener for "performance" så ser ike jeg heller noen grunn til det..

Funksjonell styrke i leggen får man ved å kjøre powercleans, mark, bøy, spensthopp og sprint..

Folk kan ha kjempe tynne legger og fortsatt være sterkest i bøy,mark.. best i spenst hopp, sprint osv.. Se f.eks på Brock lesnar stooor kar på 130kg som løper 40 meter på 4.6 sekunder.. han er tynnne legger, men resten er svært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...