Kjetil C Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hva er deres favorittverktøy i møtet med høyintensitetsintervaller? For tiden er jeg overlykkelig over å ha fått et lastebildekk i hagen; suplert med en slegge fra Chlas får jeg økter det foreløpig ikke er rom for på senteret mitt. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Romaskin burde egentlig hete drapsmaskin. Romaskin er jo i teorien høyreps markløft. Det å kjøre all out på romaskin knekker en hver vilje til å leve Kjetil C 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil C Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Romaskin er herlig ja. Hvor mange drag ligger du på i snitt Ila 20sek da? Eller kjører du lengre kanskje? Jeg opplever selv noen ganger at 20sek med jobbing kan være litt kort; at det er mer hensiktsmessig å øke til 30/15 uten at det går nevneverdig ut over intensiteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Burpees = smerte = feelgood Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Sprett med medsinball og hoppetau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Clean,squat and jerk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 10x5 på 50% av 1rm i markløft er relativt slitsom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 10x5 på 50% av 1rm i markløft er relativt slitsom. Hva mener du egentlig? Uten spesifisering av pauser gir det jo ingen mening? 50% av 1 RM i marklføft burde grovt sett tilsvare ca. 30-50 RM, litt avhengig av utøveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Romaskin er herlig ja. Hvor mange drag ligger du på i snitt Ila 20sek da? Eller kjører du lengre kanskje? Jeg opplever selv noen ganger at 20sek med jobbing kan være litt kort; at det er mer hensiktsmessig å øke til 30/15 uten at det går nevneverdig ut over intensiteten. Kjører ikke tabatta normalt. Ikke en egnet form for trening for mine mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Tabata Fight Gone Bad - beyond the whiteboard husker jeg kjørte denne brutale tabata økten for en stund tilbake. Er vel noe av det verste jeg har vært borti..Var ikke langt unna å spy på slutten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.