Anny92 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Helt enig med de andre her. Du bor så absolutt ikke gjøre noe for å gå ned noe mer, for du ser jo strålende og fresh ut allerede! Reidun 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Enig med mokkamannen, trådstarter bør heller gi tips til andre . tinus, Lloyd og xxxxx 3 Siter
frulykke Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 wow!Du er der jeg har målet mitt;)og nå ble jeg super motivert!! Reidun 1 Siter
Reidun Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Blir jo nesten satt ut her jeg. Veldig koselig! Jeg er ikke så flink til å skrive på nettet om hvordan jeg trener og spiser, men skal prøve så godt jeg kan så går det seg nok til etter hvert. :whistling: Siter
eeee Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Sier meg bare enig med de andre her, jeg! Fantastisk kropp :thumbsup: La først bare merke til det første bildet, og trodde seriøst du var i 20-årene Reidun 1 Siter
Reidun Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Åååh... tusen takk! Det hjelper vel noe å ta vare på seg selv fysisk med trening og et sunt kosthold...... i tillegg så er det viktig å se lyst på livet og å sette pris på de små gleder i hverdagen. :thumbsup: eeee, heom og Chantex 3 Siter
Maren Sofie Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Skulle drept for en sånn kropp! Ser ingen grunn til at du skal ned i fettprosenten! Siter
Sweeteyes88 Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 WOW! Du er et forbilde! Virkelig. Tror ikke du trenger forandre på noe for å få folk til å snu seg etter deg denne bikinisesongen, jente ! Siter
Grethe Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Du ser skikkelig sunn og frisk og sterk ut! Dette var virkelig en kropp å strekke seg etter for min del! Siter
Mizzie Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Ikke mye fett å fjerne der gitt.. tror jeg skal vente litt før jeg sprader i bikini i hvertfall;) Siter
Monica1970 Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Skulle gjerne hatt de musklene! Du ser kjempesprek ut! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.