Gå til innhold

"Helsesjokolade" Noen innspill?


Christine:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Solgte det på jobben før, da jeg ble "introdusert" for det her av en kollega skrøt hun produktet opp i skyene og var overbevist at dette hadde hjulpet hun både ned i vekt og slik at hun hadde blitt kvitt diabetes.

Det finnes også proteinshakes i samme greia.. jeg som drikker "vanlig proteinpulver" kaster bare bort pengene mine, for dette er virkelig magiske greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hvordan dem demonstrerer med bilde av 3 stk sjokolader = en haug med frukt og grønnsaker, hehe...

"I tillegg er sjokoladen tilsatt açaibær fra Amasonas og blåbær som begge også ligger høyt oppe på listen av naturlige næringsstoffer med et meget høyt innhold av antioksidanter."

Xoçai™ X-Power Squares

Innhold :

Sjokolade (kakaomasse [59.1%], kakaosmør, naturlig søtningsmiddel, kakao [13.5%], emulgeringsmiddel;

soyalecitiner), açaibærpulver (<1%), blåbærpulver (<1%).

Morsomt hvordan dem reklamerer for Acaibær og blåbær-innhold når det er så lite, og av pulver..

"Xoçai™ X-Power Squares er ikke tilsatt raffinert sukker, men er søtet med krystaller fra naturlig rå

sukkerrørjuice (krystallisert fruktose) som er langt overlegent raffinert, hvitt sukker. Som et

søtningsmiddel med lav glykemisk indeks, absorberes det saktere i kroppen, samtidig som det gir

den nødvendige søtsmaken."

Inneholder fruktose, ja... Det bør man være litt forsiktig med, da studier viser at tilsatt fruktose i matvarer funker som gift for kroppen. Les mer om det her. Dvs, anbefalt dose er 3 sjokoladebiter pr. dag, men vil man kunne forholde seg til bare disse 3 bitene, da?

Jeg er skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte det på jobben før, da jeg ble "introdusert" for det her av en kollega skrøt hun produktet opp i skyene og var overbevist at dette hadde hjulpet hun både ned i vekt og slik at hun hadde blitt kvitt diabetes.

Det finnes også proteinshakes i samme greia.. jeg som drikker "vanlig proteinpulver" kaster bare bort pengene mine, for dette er virkelig magiske greier!

Hun som sendte meg linkene vil at jeg skal begynne å selge dette, fikk en "halleluja-melding" fra henne da hun hadde vært på kurs."Dette var sååå bra,hjelper mot alt" blir litt skeptisk jeg da...sikkert helt greit, men VELDIG DYRT!!:meh: Hun nevnte og det proteinpulveret de hadde, KJEMPEDYRT:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som sendte meg linkene vil at jeg skal begynne å selge dette, fikk en "halleluja-melding" fra henne da hun hadde vært på kurs."Dette var sååå bra,hjelper mot alt" blir litt skeptisk jeg da...sikkert helt greit, men VELDIG DYRT!!:meh: Hun nevnte og det proteinpulveret de hadde, KJEMPEDYRT:eek:

Si det Asle sa :)

Nei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...