Gå til innhold

Sonde slanking?!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da er det jo nesten lettere å faste i ti dager....!!

Sondematen holder deg mett og over tid vil du venne deg til å ikke spise. Ved faste vil man bli totalt utslitt og veldig sliten. Man vil også til slutt tenke på mat hele tiden frem til man sprekker - før de 10 dagene er gått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondematen holder deg mett og over tid vil du venne deg til å ikke spise. Ved faste vil man bli totalt utslitt og veldig sliten. Man vil også til slutt tenke på mat hele tiden frem til man sprekker - før de 10 dagene er gått....

Kommer litt ann på hvor overvektig man er. Er litt forskning på total faste over tid også som har gitt gode resultater. Men da er det snakk om ekstremt overvektige. Normalvektige folk vil selvsagt miste veldig mye muskelmasse og gå helt i kjelleren på energinivå.

Tror jeg heller hadde tatt 10 dager på PSMF enn den kuren der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt ann på hvor overvektig man er. Er litt forskning på total faste over tid også som har gitt gode resultater. Men da er det snakk om ekstremt overvektige. Normalvektige folk vil selvsagt miste veldig mye muskelmasse og gå helt i kjelleren på energinivå.

Tror jeg heller hadde tatt 10 dager på PSMF enn den kuren der ja.

Først og fremst vil jeg bare si at jeg ikke er noe for en slik diett, bare så det er klart.

Jeg tror ikke det er noen fasit på hva som er "best". Noen vil få resultater av en slik kur, andre ville hatt best av å faktisk spise maten (ala PSMF). Hvordan man reagerer på en slik kur, vil også variere - her er det ikke bare vekt som er av betydning. Hadde jeg blitt satt på en slik diett, ville jeg klart meg utmerket gjennom de 10 dagene. En som veier mer enn meg ville nok kanskje fått poblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10kg på 10 dager, hvor med et underskudd på ca 2000kcal dagen. Som i teorien er det max 2-3kg fett? så har du 7kg fordelt på tapt vann, glykogen lageret og tom magesekk :)

Det er lite for 10000kr :p

Er nok ganske realistisk fordeling av vektttapet det der ja. Alle resultater av en diett burde vært etter full oppkarbing. Da blir det litt mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har for mye penger når de betaler 1000 dollar per tapte kg.

Jeg skulle tapt mye mer jeg for den summen, men da fordi pengene ble brukt på PT flere ganger for dagen.

Helt enig, er en syk verden vi lever i! Hvorfor ikke bare spare pengene på sunn mat? Man går jo ned av det også, da får man også spist god mat på veien ned! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok mange lider av latskap og raske løsninger, men jeg tror også noen blir skremt av tanken på å ikke klare det i tide med vanlige metoder som kost og trening. Man kunne jo selvsagt begynt tidligere, men er ikke alltid like lett å sperre opp øynene og innse fakta før man står i døra.

Jeg tror at hvis flere ble opplært i hva som faktisk funker, og ikke la media skremme folk til å gi opp før de starter, så ville folk mye tidligere innsett at trening og kosthold er den rette veien til en sunn kropp og en pen figur.

Fitnessbloggen var det som hjalp meg ut av uvitenhetsbobla og gjorde så jeg nå tør å satse alt på mat og mosjon og mye tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...