Espen Espelund Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nå er det litt lettere å scrolle til, og klikke på, de forskjellige forumene. Ser det bra ut? 123abc1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartinK Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Looks good :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars85 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Likte det bedrre før:) Kris Li 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 +1 +2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Utdyp. Hva er det dere likte bedre? Nå er det betydelig enklere å komme dit man skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimbo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Synes det ser bra ut nå men skulle gjerne hatt teksten på høyresiden ørlite granne større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Hva syntes dere etter å ha brukt det en stund? Selv bruker jeg allerede de forskjellige forumene en del mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hva syntes dere etter å ha brukt det en stund? Selv bruker jeg allerede de forskjellige forumene en del mer La ikke merke til det jeg leste denne tråden, så det falt meg naturlig inn å bruke det nye tydligvis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg liker ikke at boksene er så smale. Norsklæreren i meg får også litt noia av at det står f.eks " Råd til Kosthold Velvet" Rent estetisk og oversiktelig syns jeg det er mye bedre med trådnavnet øverst og brukernavnet under. Kris Li 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Jeg liker ikke at boksene er så smale. Norsklæreren i meg får også litt noia av at det står f.eks " Råd til Kosthold Velvet" Rent estetisk og oversiktelig syns jeg det er mye bedre med trådnavnet øverst og brukernavnet under. La på en strekt mellom, så får vi håpe du sover bedre i natt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Legger meg med en gang, så får vi se om det virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.