metallicatrollet Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Så. Jeg er ganske ny på dette med å skulle være superstreng på kosthold osv, og har ikke kommet ordentlig i gang før nå nylig. Jeg har alltid vært veldig glad i salte ting, ting som brødmat etc synes jeg blir tørt, men middagsmat, kjøtt, salat osv er himmelen. Sånnsett går maten greit. Men; min store svakhet er potetgull og annen snacks. I dag fikk jeg så syke cravings, og når ingen kunne holde meg igjen i butikken og rope NEIIII NÅ ØDELEGGER DU! endte jeg opp med både 70% sjokolade med pecannøtter og havsalt, og salte nachochips. Er det noen som har noen "sunne" (evt hvertfall sunnere) forslag til ting en kan dytte i seg når behovet melder seg? Vaniljekesam og bær fungerer godt mot søthunger - men salthunger?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Bacon? metallicatrollet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva med å jobbe litt med viljestyrken enn å finne ting å stappe i seg? Sult og lyst er så mangt - prøv å drikk en stor flaske vann og se om du er like "fysen" etterpå metallicatrollet, Kristin Charm, Espen og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metallicatrollet Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Hva med å jobbe litt med viljestyrken enn å finne ting å stappe i seg? Sult og lyst er så mangt - prøv å drikk en stor flaske vann og se om du er like "fysen" etterpå Absolutt, og jeg jobber hele tiden med den! Kan absolutt bli flinkere til å ha med vannflaske, og fylle opp med vann - men noen ganger går det ikke som jeg vil (enda). Veldig fornøyd med at det ble såpass lite inntak selv om jeg faktisk kjøpte fysjom-ting, da. Et skritt av gangen blir til slutt langt det óg. I can do this! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Slik kan skje ja når man er suuuperstreng Lag deg en buffer - spise mindre på formidagen, tren litt ekstra kardio/styrke før du spiser salted sild eller saltstenger? Potegull og pomesfrites er min kryptonite.. Løsningen var mye hjemmelaget potetmos med melk, salt/løk/grillkrydder og taco kjøttdeig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Gå i butikken rett etter middag eller etter en stor shake, da blir du ikke så fristet. Henrik Hope 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrisE Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Når du ikke har noen som kan holde deg fast i matbutikken.. ..da ser du en annen vei og går fort forbi kryptonitten din. For min del er det det eneste som fungerer. Moderasjon eksisterer ikke når det kommer til potetchips, ostepop etc. - det er alt eller ingenting. Derfor er den eneste løsningen å ikke ha det i hus. Men, dette hjelper jo ikke mye i forhold til det du egentlig spør om - et substitutt. Mitt beste forslag er å gjøre noe; et eller annet som får fokuset vekk fra ting som kan puttes i fjeset. Eventuelt drikke kaffe/te/vann. Det er det eneste som funker for meg når jeg er hjemme og blir fysen. S.O.T 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det som fungerer for meg er å tenke på målene mine, virkelig se for meg hva det er jeg vil oppnå, SKAL oppnå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 God middag med rødt kjøtt eller vilt fungerer bra for saltcravings. Men kjenner meg godt igjen. Utrolig svak for salt snacks selv. Etter noen år med fokus på kosthold er det ikke lengre noe problem i butikken, men har en pose først funnet veien til skålen hjemme tar det ikke lang tid før den er tom. Heldigvis er det relativt sjelden min kone spiser chips og den slags, hvis ikke hadde jeg aldri klart å holdt vekta. Espen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 St. Michael peanøtter. Eneste jeg ikke klarer styre unna. Samt ekstreme mengder ColaZero. Mmmm... Aisha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Når jeg begynner å glane nedover chipsreolene så tenker jeg; "trenger jeg egentlig dette?". Hvis svaret er "nei,men jeg har sykt lyst på!", så tar jeg meg hardt i nakken og går forbi.. Det fungerer ganske bra, også i andre butikker, hvis jeg ser noen suuupersøte sokker eller lipglosser feks Sparer mye penger på å ikke kjøpe alt mulig tull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik Hope Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvis du ikke har noen som kan holde deg fast i butikken, er du fucked:P svir temmelig godt i lommeboka også. Men som andre skriver her. Gå på butikken etter du har spist godt! Det fønker. Tok meg en av mange turer på butikken etter heftig økt igår, ble ikke bare litt mer en planlagt for å si det sånn Det er jo så mye jobb med å få chipsen ut av tennene i etterkant, at man nesten brenner vekk inntaket:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.